Gå til innhold

Hvordan trene nå? (modell)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp blitt tatt opp av et modellbyrå og fikk noen nye ting å ta stilling til. Rett før dette skjedde så hadde jeg nettopp begynt å trene styrke igjen, og rukket å lagt på meg noen få kilo. Skjønner at jeg kan glemme å bygge "svære" overarmer og skuldermuskler nå, og det er jeg vel uansett kanskje glad for. Er nødt til å endre treningsprogram, da jeg ikke kommer til å passe kravene om jeg fortsetter slik jeg gjorde (er ganske trent fra før, men tynn!)

Hvordan skal jeg trene nå? Noen som har tips/erfaring med dette? Tenker å fortsette å trene rumpe og bein, har en del å gå på der, da jeg ikke har store muskler der og en oppstramming er aldri feil. Hva med jogging? Noen øvelser som gjør gir meg enda finere og lange muskler, i stedet for pumpa? :)

Anonymous poster hash: bd153...59e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt modellbyrået, det er jo de som vet hvordan du ser ut, hva de vil ha og forhåpentligvis er villige og dugelige nok til å hjelpe deg.

Anonymous poster hash: f7b61...1a9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt modellbyrået, det er jo de som vet hvordan du ser ut, hva de vil ha og forhåpentligvis er villige og dugelige nok til å hjelpe deg.

Anonymous poster hash: f7b61...1a9

Byrået mener jeg er perfekt som jeg er akkurat nå (perfekte mål). Har et veldig avslappet syn på kropp, men blir selvfølgelig litt redd for å endre på noe. Har ikke noe erfaring med hvordan fashionmodeller trener, men ser ikke ut til at alle trener så mye muskler, mer jogging (?) :klo:

Anonymous poster hash: bd153...59e

Gjest Runforit
Skrevet

Byrået mener jeg er perfekt som jeg er akkurat nå (perfekte mål). Har et veldig avslappet syn på kropp, men blir selvfølgelig litt redd for å endre på noe. Har ikke noe erfaring med hvordan fashionmodeller trener, men ser ikke ut til at alle trener så mye muskler, mer jogging (?) :klo: Anonymous poster hash: bd153...59e

De trener lett styrke med egen kroppsvekt(kanskje litt ekstra manualer), yoga, jogging, ellipse.

Trening som holder fettprosent lav og kroppen tonet.

AnonymBruker
Skrevet

Det går mye i yoga og pilates på de. Det er også en kjempefin treningsform.

Anonymous poster hash: 53bdd...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yoga, pilates og jogging høres bra ut.

Men jeg tror også det er en myte at man bygger store overarmer og skuldre av å trene tung styrketrening! Mest sannsynlig blir du bare enda mer fit av å trene "vanlig" styrketrening.

Anonymous poster hash: cf219...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...