Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Tenkte eg skulle lage meg ein perm der eg samlar all bryllups-planleggings-kosen! Greit å begynne planegginga ein plass, liksom. Har ikkje tenkt så mykje på akkurat korleis den skal vere, men reknar med litt kategorisering og sånn. Skal ha med alt frå organisering av vigsla, - til gjesteliste, pynting, invitasjonar og småplukk. Nokon som har tips til kva eg må hugse å ha med?
Chiquita Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 kakeoversikt drikkeoversikt Meny-oversikter(?) Alle kvitteringer, bekreftelser på bestillinger, o.l. Det var det jeg husker at vi har "samlet på " i vår perm
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Hmm, trur eg vil lag ein slags minne-perm eg. Med bilder og tankar og praktisk fas. Gledar meg!
Augustbrud02 Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Her finner du info om vår perm og hva vi har i den: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=482778
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 No har eg kjøpt meg ein fin perm og ei matchande bok, og gledar meg til å begynne å fylle dei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå