Leonia Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hvordan vet man at man er friend zoned? Hva bør man se etter? jeg kunne ha googlet, men vil høre hva dere mener man bør se etter
Gjest Corto Maltese Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Friend Zone er bare en unnskylding folk bruker når noen ikke er innteresert i dem. 4
Chien Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Friend Zone er bare en unnskylding folk bruker når noen ikke er innteresert i dem. Litt av poenget med "friendzone" er vel nettopp at en person ikke er interessert i deg, FORDI han eller hun bare ser på deg som en venn. Det er ikke en unnskyldning, det er årsaken som forklarer hvorfor man ikke er interessert. Du vet at du er i vennesona om du er venn med en person du er interessert i, ganske enkelt
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 De som føler seg friendzona har kun seg selv å takke. Å bli venn med noen kun i håp om at det skal bli noe mer er teit. Anonymous poster hash: 02729...eee
Leonia Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2014 De som føler seg friendzona har kun seg selv å takke. Å bli venn med noen kun i håp om at det skal bli noe mer er teit. Anonymous poster hash: 02729...eee Det starter jo alltid med vennskap. Eller er du en merkelig skrue som hopper rett inn i et forhold uten å kjenne personen?
Leonia Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2014 Friend Zone er bare en unnskylding folk bruker når noen ikke er innteresert i dem. Jeg er ute etter tegn man skal se etter. Når noen sender miksede signaler, er det ikke alltid like enkelt å vite om man er friend zoned eller ikke. Så jeg vil se etter disse tegnene, før jeg spør om han er interessert eller ikke. Noen ganger virker han interessert, og noen ganger ikke. Ser ut som jeg må google
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 At man er friend zoned? Hm, kanskje at vennen ikke er seksuelt tiltrukket av deg? Men at han/hun liker personligheten din, og gjerne vil henge med deg pga den? (men ikke ha sex). Venner er jo folk man treffer i blant, men som man ikke ønsker å bo med 24/7. Anonymous poster hash: cbd59...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå