Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest linsina
Skrevet

Lurer på om deres menn hjelper til med vasking og rydding på lik linje som dete selv? Eller gjør du mest og han svært lite i hjemmet??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han "hjelper ikke til" nei, det impliserer at det egentlig er min jobb.

Litt vanskelig å si hvem av oss som gjør mest. Jeg liker å ta rydding og rengjøring oftere, så hvis du teller antall ganger gjør nok jeg mest. Men når han først gjør det er han grundigere enn meg, så sånn sett er han flinkest.

Anonymous poster hash: 4bd65...bb1
  • Liker 9
Skrevet

"Hjelper til" :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

han gjør faktisk mer enn meg.

Anonymous poster hash: 506d5...69c
Skrevet

Min tørker støv jevnlig, vasker badet og vasker gulv.

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hos oss gjør mannen (meg) mest ,siden hun jobber mest. Jeg er student. Hun jobber. Lager all mat, handler, vasker 90% av alle klær til hele familien og rydder. ungene har arbeidsoppgaver. Kona gjør minst men tar i et tak innimellom. Nå skal jeg snart ut i 100% jobb. Da blir det andre boller :)

Syns jeg hun fortjener straff så tar jeg det ut på soverommet - der bestemmer jeg alt ! :)

Anonymous poster hash: 483b5...92d
Skrevet

kjæresten min er dritgod til å støvsuge og vaske, og er skikkelig nøye! :laugh: har rett og slett vært råheldig! Matlaginga er det stort sett jeg som står for, men på vaskinga er vi likestilte. :)

Gjest linsina
Skrevet

Jeg gjør stort sett alt selv :( huff... Orker ikke det så lenge tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel mer jeg som "hjelper til"...

Men vi har egentlig en grei deling. Han gjør mer hverdagsting som å rydde, vaske klær, lage middag, støvsuge. Så tar jeg mer helgevasken siden han er støvblind.

Fungerer fint, at det blir slik har med arbeidstid å gjøre, jeg er mye borte fra morgen til kveld, om det endres endres nok arb.fordelingen og til det som blir mest funksjonelt og tidsbesparende for oss begge.