Gjest Ethereal Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Pga. utenlandsopphold, har min trening det siste halvåret vært mer sporadisk enn vanlig (vanlig=4-5g/uke pluss generelt høyt aktivitetsnivå). Jeg vært litt bekymret, ikke minst fordi jeg faktisk har prestert å gå ned i vekt uten å ville det. Men i dag var jeg på trening for første gang (Høypuls), og kunne konstatere at formen var nesten som før...Det blir spennende å se når jeg tester styrketrening. Ifølge en instruktør jeg snakket med, trengte jeg ikke å bekymre meg for at formen hadde blitt dårligere; sannsynligvis var det midlertidig, og jeg vil raskt komme i form igjen. Puster lettet ut...
Gjest lekebøll Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Pga. utenlandsopphold, har min trening det siste halvåret vært mer sporadisk enn vanlig (vanlig=4-5g/uke pluss generelt høyt aktivitetsnivå). Jeg vært litt bekymret, ikke minst fordi jeg faktisk har prestert å gå ned i vekt uten å ville det. Men i dag var jeg på trening for første gang (Høypuls), og kunne konstatere at formen var nesten som før...Det blir spennende å se når jeg tester styrketrening. Ifølge en instruktør jeg snakket med, trengte jeg ikke å bekymre meg for at formen hadde blitt dårligere; sannsynligvis var det midlertidig, og jeg vil raskt komme i form igjen. Puster lettet ut... Det finnes ingenting bedre enn å ha hatt treningspause (mer eller mindre), for så å oppdage at man ikke er satt noe særlig tilbake likevel. Det beste rett etter å ikke ha hatt treningspause, så klart. Selv er jeg i utrolig dårlig form nå i forhold til det jeg var for et år siden, og det er kjipt. Oslo sentrum er ikke det mest inspirerende treningsområdet ...
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Det var i hvertfall bra for egoet! I dag verker ryggen litt, men på en god måte og i ettermiddag skal jeg trene styrke. I morgen skal jeg lurer samboeren med på kafé, tror jeg... Skjønner forresten by-frustrasjonen, den har en stor del av skylda for at treninga mi ikke ble fullt så systematisk som planlagt.
Gjest Lady-M Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Musklene har hukommelse. Har man trent mye styrke før, tar det ikke lang tid før man er i form igjen etter et treningsopphold.
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Og SOM jeg lengter etter å få tilbake styrken min. Jeg merket da jeg var ute i helgen at jeg ikke hadde lyst til å gå i singlet, da jeg følte at mine normalt sett godt definerte armer/skuldre var blitt tynne og pinglete. Muligens litt paranoia fra min side, men allikevel... Jeg GLEDER meg faktisk til styrketrening i dag men i morgen blir det nok litt smerte.
Gjest Lady-M Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Det er garantert paranoia fra din side ja! Ettersom jeg har skjønt, har du trent mye i ditt liv! Hihi...du er sånn som meg. Vil ikke at armene skal være tynne, noe som mange ønsker seg... More muscles... 8)
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Nope, jeg liker å ha definerte muskler. Jeg fatter ikke at noen vil synes at radmager er et ideal (som min eks). JEG synes veltrent og sunt ser mye bedre ut. Akkurat nå føler jeg push-ups og mageøvelser fra i går, men det føles godt på den måten at kroppen faktisk har blitt brukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå