Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger noen tips..

Jeg er sykemeldt og får ikke penger før i slutten av mnd. Men jeg er totalt blakk!

Jeg trenger så sårt penger, da en i familien har gått bort og det er kostbart å reise i begravelsen. Jeg vil unødig låne av noen bekjente..

Går det å få forskudd på sykepenger? Jeg har ett kredittkort, men det er jo selvfølgelig overtrukket i disse dager.. hva vil jeg få til svar hvis jeg ringer banken å spør om å få heve kredittgrensen? Vet at det er jeg som har driti på leggen her, men jeg vil så sårt komme meg i den begravelsen.

Anonymous poster hash: ee69e...b04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får iallfall ikke forskudd på sykepenger fra nav.

kan du stå over hegravelsen? Hvor nære er personen

Anonymous poster hash: be49d...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg må nok komme meg i begravelsen. Det er en tante som sto meg veldi nær :-(

Skrevet

Nei jeg må nok komme meg i begravelsen. Det er en tante som sto meg veldi nær :-(

Viss du allereie har kontakta banken din og fått nei til forbrukslån, så bør du nok vurdere å be venner eller familie gje deg ei lita økonomisk handsrekning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke snakket med banken. Jeg får prøve å ringe dem i morgen å høre om dem kan hjelpe meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du kan gjøre, er å høre med familie/venner, er om de kan hjelpe deg med litt penger slik at du kan reist til begravelsen...

Anonymous poster hash: 8aa5e...78e
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg begynner å se den :-( Haaaaater å spørre om sånt. Skal ALDRI bli blakk igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Har du bursdag snart, så kan du jo spørre om du kan på penger på forskudd?

Selge noe du ikke trenger lenger?

Anonymous poster hash: ef796...904
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen du kan sitte på med for å reise i begravelsen, selv ikke halve distansen f.eks?

Skrevet

Ingen du kan sitte på med, som bor der du bor og skal begravelse?

Om ikke er nok eneste løsningen å spørre familien om hjelp til å komme i begravelsen.

Lykke til

AnonymBruker
Skrevet

NSB selger forresten billige togbilletter; du kan reise hvor langt du vil for 199 kroner. Men du må bestille på forhånd på nettet. Se etter minipris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...