AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Opplevde noe rart på et vorspiel her sist helg, hvor mange ikke kjente hverandre. Hva er det med at noen virkelig ikke tenker før de prater? Kjenner fler som er av den typen som bare kommer med random idiotiske kommentarer uten noe grunn. Du vet, slike som kan si for eksempel dette når de møter noen: "Oi, du har en stor føflekk i ansiktet." "Vet du at du har veldig små og rare hender til å være gutt?" "Du har for store øyne til ansiktet ditt, vet du det?" "Du er så bleik, du burde ta sol." Dette er bare eksempler, ikke fra egen erfaring, men har jo opplevd noe selv også. Ser ofte personer som kommenterer slik til andre de akkurat har møtt, og kan ikke forstå hva de tenker. Jeg bare lurer, er dette en sykdom? Det burde i hvertfall vært det. Setter pris på at mennesker er ærlige, men det får da være måte på. Anonymous poster hash: 66dd4...09d 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Opplevde noe rart på et vorspiel her sist helg, hvor mange ikke kjente hverandre. Hva er det med at noen virkelig ikke tenker før de prater? Kjenner fler som er av den typen som bare kommer med random idiotiske kommentarer uten noe grunn. Du vet, slike som kan si for eksempel dette når de møter noen: "Oi, du har en stor føflekk i ansiktet." "Vet du at du har veldig små og rare hender til å være gutt?" "Du har for store øyne til ansiktet ditt, vet du det?" "Du er så bleik, du burde ta sol." Dette er bare eksempler, ikke fra egen erfaring, men har jo opplevd noe selv også. Ser ofte personer som kommenterer slik til andre de akkurat har møtt, og kan ikke forstå hva de tenker. Jeg bare lurer, er dette en sykdom? Det burde i hvertfall vært det. Setter pris på at mennesker er ærlige, men det får da være måte på. Anonymous poster hash: 66dd4...09d Hva det er med dem? De er rett og slett mindre intelligente. Anonymous poster hash: a5454...c65 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Mot idioter kjemper selv gudene en forgjeves kamp Anonymous poster hash: ae7d8...b49 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Mot idioter kjemper selv gudene en forgjeves kamp :-)Anonymous poster hash: ae7d8...b49 Anonymous poster hash: b5885...f03
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Hahaha, minner om Linn Skåber fra komiserien "Fra hjerte til hjerte" Anonymous poster hash: 9c6b9...aec 2
Pixxie Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Haha, er litt morsomt å lese. Forstår jo at det er ubehagelig å møte slike folk hvis du har en "skavank" de blir oppmerksomme på. Vil jo tro at de ikke er heelt i vater.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Hva det er med dem? De er rett og slett mindre intelligente. Anonymous poster hash: a5454...c65 Når det kommer til sosial intelligens - ja. Det artige er jo at de på en "vanlig" intelligenstest antakelig vil score høyere enn folk flest... Anonymous poster hash: 03411...9b5
Nowayback Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Har alltid trodd at jeg har hatt mangel på sosial intelligens, siden jeg stort sett holder kjeft og holder meg i bakgrunnen. Men jeg er da ikke regelrett frekk mot folk, som TS beskriver her.. 1
magicpie Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Når det kommer til sosial intelligens - ja. Det artige er jo at de på en "vanlig" intelligenstest antakelig vil score høyere enn folk flest... Anonymous poster hash: 03411...9b5 IQ trenger da ikke være omvendt proporsjonalt med sosial intelligens. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Når det kommer til sosial intelligens - ja. Det artige er jo at de på en "vanlig" intelligenstest antakelig vil score høyere enn folk flest... Anonymous poster hash: 03411...9b5 Så frekke folk med lav eller ingen sosial intelligens har automatisk høyere IQ? Kan du forklare hvordan..? Anonymous poster hash: 98100...c9e
Gjest crazycatlady Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Hater sånne folk. Blir rett og slett flau på deres vegne. Men det er de som driter seg ut, ikke mennesket de fornærmer. 1
Agape Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Det er gøy med slike folk. Elsker dem. Gøy? Lite kult med folk som slenger ut sårende kommentarer, spesielt når det er andre personer som hører på. Missliker sterkt folk som skal rakke ned på andre, dette er noe jeg har blitt mer oppmerksom på med årene. Har faktisk kuttet ut en del venner pga de har snakket for mye sladder. Finnes ikke interessant. Endret 12. mars 2014 av Agape 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Uff, jeg var sammen med en sånn type! Min første kjæreste! Skylder på at jeg var så dumsnill og naiv! Skulle liksom være den overbærende. "Du går så rart" "Hvorfor bærer du posen sånn?" "Hva er den prikken i ansiktet ditt?" "Den genseren var ikke noe fin" osv osv osv osv osv Ikke hadde han empati eller eide ydmykhet heller. + at han var ekstremt gjerrig Anonymous poster hash: bbc77...518 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 "Dere" med mindre sosiale antenner... hehe. De som har såpass lite sosiale antenner som beskrives her, vet det antagelig ikke selv. Eller så bryr de seg ikke. Kjenner et par sånne selv. Som en av dem sa, "du er ikke akkurat noen skjønnhet". Og etter å ha studert seg selv litt i speilet "jeg syns faktisk jeg er ganske snasen". Anonymous poster hash: 1d0a2...9b6 2
TooHawt Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 Gøy? Lite kult med folk som slenger ut sårende kommentarer, spesielt når det er andre personer som hører på. Missliker sterkt folk som skal rakke ned på andre, dette er noe jeg har blitt mer oppmerksom på med årene. Har faktisk kuttet ut en del venner pga de har snakket for mye sladder. Finnes ikke interessant. Mener de det vondt? Eller er det bare korte antenner? Jeg har korte antenner selv, men ... Hva kan jeg gjøre med det? Gå rundt og være hypersensitiv? 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #18 Skrevet 12. mars 2014 Mener de det vondt? Eller er det bare korte antenner? Jeg har korte antenner selv, men ... Hva kan jeg gjøre med det? Gå rundt og være hypersensitiv? Så når du skrev at du "elsker dem" mente du egentlig at du elsker deg selv! Folk må være psykisk syk for å oppføre seg på denne måten. Anonymous poster hash: fa39d...032 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har korte antenner selv, men ... Hva kan jeg gjøre med det? Gå rundt og være hypersensitiv? Ja, takk Det som er hypersensitivt til deg å være, er helt normalt for andre. Man skal alltid tenke over noe før man sier det - særlig når det gjelder beskrivelser av andre mennesker. Anonymous poster hash: bbc77...518 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Mener de det vondt? Eller er det bare korte antenner? Jeg har korte antenner selv, men ... Hva kan jeg gjøre med det? Gå rundt og være hypersensitiv? Hvis du har "korte antenner", som du kaller det, så er det nok ingen overhengende fare for at du er hypersensitiv, nei.. Anonymous poster hash: a5454...c65 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå