Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Du har jo kjempefine lepper naturlig Du bør i hvert fall ikke ta noe mer enn 0.5 mf i første omgang
Weewiwee Skrevet 20. mars 2014 #22 Skrevet 20. mars 2014 Du har jo kjempefine lepper naturlig Du bør i hvert fall ikke ta noe mer enn 0.5 mf i første omgang Du har tydeligvis ikke peiling.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #23 Skrevet 20. mars 2014 Skjønner ikke bæret jeg ? Hvorfor skal du fylle i leppene dine egentlig ? Du har jo veldig fine og fyldige lepper. Det vil vel ende med at man kun legger merke til leppene dine og ikke resten om du skal fylle noe i de der .. Anonymous poster hash: ee4a3...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #24 Skrevet 31. august 2016 Gammel tråd, men jeg prøver Kan man kjøpe 2 ml og fordele det på hele ansiktet ? Da mener jeg lepper , kinnbein og under øyner ? Anonymkode: 20e8d...4a3
RompeRusk Skrevet 31. august 2016 #25 Skrevet 31. august 2016 1 ml vil IKKE gi "andenebb". jeg har tynne lepper og fylte 1 ml første gangen. De ble fyldigere, men ingen merket det før jeg fortalte det. 0,5 ml er nesten ikke vits første gang, hun jeg tok hos sa at så godt som alle valgte å kjøpe 0.5 ml til etter første runde 0,5.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #26 Skrevet 31. august 2016 14 minutter siden, RompeRusk skrev: 1 ml vil IKKE gi "andenebb". jeg har tynne lepper og fylte 1 ml første gangen. De ble fyldigere, men ingen merket det før jeg fortalte det. 0,5 ml er nesten ikke vits første gang, hun jeg tok hos sa at så godt som alle valgte å kjøpe 0.5 ml til etter første runde 0,5. Takk for svar. Kan man kjøpe 2 ml og fordele det på hele ansiktet? Anonymkode: 20e8d...4a3
RompeRusk Skrevet 31. august 2016 #27 Skrevet 31. august 2016 Aner ikke, du får kontakte en kosmetisk sykepleier og høre
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #28 Skrevet 31. august 2016 10 minutter siden, RompeRusk skrev: Aner ikke, du får kontakte en kosmetisk sykepleier og høre Sendt 3 klinikker dette spørsmålet og får etterhvert svar . Men prisen var jammen stiv noen steder Anonymkode: 20e8d...4a3
LeilaS Skrevet 1. september 2016 #29 Skrevet 1. september 2016 Den Tuesday, March 11, 2014 at 20.10, AnonymBruker skrev: Tror du skal prøve deg på 0.5 først, og hvis du er misfornøyd og ønsker mer kan du heller fylle opp mer senere. Tror det blir fint jeg! Anonymous poster hash: 7a288...1fb Samme tenker jeg. Bedre å ta for lite første gang enn for mye. Så prøv med 0,5 først 1
RompeRusk Skrevet 1. september 2016 #30 Skrevet 1. september 2016 30 minutter siden, LeilaS skrev: Samme tenker jeg. Bedre å ta for lite første gang enn for mye. Så prøv med 0,5 først 0.5 blir plutselig veldig dyrt når man nesten garantert fyller på mer.. Her er før og etter 1 ml
Gjest noe tilfeldig Skrevet 1. september 2016 #31 Skrevet 1. september 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Gammel tråd, men jeg prøver Kan man kjøpe 2 ml og fordele det på hele ansiktet ? Da mener jeg lepper , kinnbein og under øyner ? Anonymkode: 20e8d...4a3 De bruker ikke samme preparat i hele ansiktet. Dessuten tror jeg ingen setter Restylane under øynene, hvorfor vil du ha Restylane der?
Prestekragen Skrevet 3. september 2016 #32 Skrevet 3. september 2016 Det tror jeg ikke. De bruker forskjellig type til forskjellig deler av ansiktet. Dessuten vil jeg anbefale 1ml, mine ble litt fyldigere men hadde ikke sett forskjell etter 0.5 og mest sannsynlig angret som en hund på at jeg ikke satte mer.
anno1 Skrevet 4. september 2016 #33 Skrevet 4. september 2016 Den 1.9.2016 at 18.44, Raven.WritingDesk skrev: De bruker ikke samme preparat i hele ansiktet. Dessuten tror jeg ingen setter Restylane under øynene, hvorfor vil du ha Restylane der? Det har jeg gjort. Første gang jeg tok restylane tok jeg 0,5 ml i leppene og resten ble fordelt i noen små rynker jeg har på ene siden av leppene/mot kinnet. Det er forskjellige restylane produkt ja. men den til leppene er en myk variant og kan også brukes i ansiktet. Perlane er mye hardere og brukes til f.eks kraftige rynker. Jeg skal også ta rundt øynene for å se mer opplagt ut. Vet ikke om de bruker samme type der.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #34 Skrevet 4. september 2016 5 minutter siden, anno1 skrev: Det har jeg gjort. Første gang jeg tok restylane tok jeg 0,5 ml i leppene og resten ble fordelt i noen små rynker jeg har på ene siden av leppene/mot kinnet. Det er forskjellige restylane produkt ja. men den til leppene er en myk variant og kan også brukes i ansiktet. Perlane er mye hardere og brukes til f.eks kraftige rynker. Jeg skal også ta rundt øynene for å se mer opplagt ut. Vet ikke om de bruker samme type der. Jeg har time imorgen, og har i utgangspunktet sagt jeg vil ha 1 ml fordelt på kinnbein. Men lurer på om det vil syns? Koster jo 3000 for 1 ml og 4000 for 2 ml Anonymkode: 20e8d...4a3
anno1 Skrevet 4. september 2016 #35 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har time imorgen, og har i utgangspunktet sagt jeg vil ha 1 ml fordelt på kinnbein. Men lurer på om det vil syns? Koster jo 3000 for 1 ml og 4000 for 2 ml Anonymkode: 20e8d...4a3 Ville rådført meg med personen som setter. Forklar godt hva du vil oppnå og hør hva vedkommende anbefaler. Har du andre ting du vil rette, ville jeg absolutt gått for 2 ml. Selv kommer jeg til å ta det neste gang. Litt over 1 i leppene og resten fordelt på små rynker og korrigere leppene (har sur-munn) Gjør du det for å heve ut kinnbeina?
fannyfab Skrevet 4. september 2016 #36 Skrevet 4. september 2016 Nå skriver hun at hun vil ta restylane, så skjønner ikke hvorfor dere skal komme med pekefingeren. Jeg ville tatt 1ml, ettersom 0,5ml såvidt gjør en forskjell 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #37 Skrevet 4. september 2016 10 minutter siden, anno1 skrev: Ville rådført meg med personen som setter. Forklar godt hva du vil oppnå og hør hva vedkommende anbefaler. Har du andre ting du vil rette, ville jeg absolutt gått for 2 ml. Selv kommer jeg til å ta det neste gang. Litt over 1 i leppene og resten fordelt på små rynker og korrigere leppene (har sur-munn) Gjør du det for å heve ut kinnbeina? Ja for å heve kinnbein og under øyner der det mystisk vis har kommet noen dype hull. Leppene er litt fyldige, men overleppa forsvinner så fort jeg smiler. Vil egentlig gi volum til flere steder Anonymkode: 20e8d...4a3
Linnpinn9 Skrevet 5. september 2016 #38 Skrevet 5. september 2016 Gå for 1ml. 0,5 ml vil ikke gjøre særlig forskjell og restylane er dyrt. Blir du ikke fornøyd, så går det jo ut igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå