AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hei! Forrige uke fant jeg ut av at han jeg liker, liker meg å. Jeg har likt han lenge og han har visst likt meg lenge også. Kan jeg i dag ta å spørre han hvor lenge han har likt meg? Eller kan det være han synes det er et irriterende spørsmål? Går i tiende klasse btw!Anonymous poster hash: f1e30...8d2
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Det høres for lite selvsikkert. Du burde heller si "Jeg hører du er forelsket i meg, hva med en date?"
lalaB Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Jeg syns det kommer an på hva slags relasjon dere har, hvor utadvente dere er ovenfor hverandre og åpne dere er om at dere liker hverandre.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Jeg ville ikke spurt om det, det spiller jo ingen rolle.Anonymous poster hash: 59306...b02
Gjest Svampebob1 Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Hvis han ikke har sagt det til deg direkte, så kan det hende det er en misforståelse. Tenk hvor kleint det kan bli? ;-) Jeg har opplevd at noen prøvde å spleise meg med ei som overhodet ikke var interessert. Fikk vite det i ettertid at ting som hadde blitt sagt til meg ikke stemte. Det var ikke kult! ;-) Kan du ikke bare spørre om å finne på noe og så ta det derifra? Se an hvordan han oppfører deg og hva slags signaler han gir. Virker han nervøs eller anspent, så er jo det typiske tegn... Eller hvis han virker til å søke fysisk kontakt med deg :-) 2
Hulderen Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Spiller det noen rolle hvor lenge han har likt deg? Poenget er vel hvor mye han liker deg nå, om dere begge er forelsket og vil date?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå