Gjest Kv84 Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Tror du man hadde fått gjort mer, slik som man drømmer om å gjøre, om man visste dagen man skulle dø og den ikke var langt unna?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Jeg vet bare at jeg ville ha brukt tid og krefter på å rydde hjemmet slik at de etterlatte fikk en lettere jobb og at jeg fjernet en del personlige spor.Anonymous poster hash: ece6b...0dc 8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Det er viktigere å være, enn å gjøre i dette livet. Jeg ville levd litt mere den siste tiden. Anonymous poster hash: 74dd8...386
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror det. Jeg hindrer meg selv fra å gjøre mange ting på grunn av forventningene rundt meg, og angsten min. Om jeg visste at døden var nær, hadde jeg nok ikke brydd meg særlig mye om disse forventningene, og hadde helt klart trossa angstfølelsen og gjort det jeg har mest lyst til. Men igjen - jeg kan jo faktisk dø i morgen, det er ingen garanti, så kanskje jeg burde gjøre nettopp det - trosse angsten og drite i forventningene litt oftere. Anonymous poster hash: d01b8...632 5
Gjest Kv84 Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Jeg tenkte at man tror man vil finne på å gjøre masse som man tror man tør å gjøre da, men i sannheten er at man blir liggende i senga og venter. At som at man setter seg i bedre lys ved å si man tør å gjøre det hvis døden var nær og man visste den var nær.
Frisørdama Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Tror jeg ville tilbragt den siste tiden med barna mine og familien, ordnet så de skal ha det bra når jeg er borte, fikset unna praktiske ting og kastet en del ting jeg ikke vil andre skal rydde i. Tror fokuset hadde vært på barna, hadde gitt F i sånne stunts som å hoppe i fallskjerm eller sånne "gjøre før man dør ting" 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Tror du man hadde fått gjort mer, slik som man drømmer om å gjøre, om man visste dagen man skulle dø og den ikke var langt unna? Som regel i en sånn situasjon så er man for syk til å gjennomføre så mye. Men om man visste at man ville falle dø om en måned fra i dag, og være frisk og rask til da, så ville vel de fleste gjort det meste ut av det. Hadde ikke møtt på jobb igjen, for å si det sånn Anonymous poster hash: 2bfa0...ae5
magicpie Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Jeg vet bare at jeg ville ha brukt tid og krefter på å rydde hjemmet slik at de etterlatte fikk en lettere jobb og at jeg fjernet en del personlige spor.Anonymous poster hash: ece6b...0dc Hm, sånn har jeg aldri tenkt på det før faktisk. Hvis jeg hadde dødd nå, hadde nok mange fått sjokk når de så gjennom tingene mine og ryddet de vekk. Det er mye folk ikke vet om meg, selv den nærmeste familien.
Anglofil Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde tatt med meg kjæresten min til USA hvor vi bare bodde på fine hoteller og besøkte alle fornøyelsesparker som vi hadde klart å besøke på en uke. Deretter skulle vi dratt hjem og tilbragt de siste dagene med familien. Spist favorittkakene mine, favorittchipsen og sett på favorittseriene. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde tatt med meg kjæresten min til USA hvor vi bare bodde på fine hoteller og besøkte alle fornøyelsesparker som vi hadde klart å besøke på en uke. Deretter skulle vi dratt hjem og tilbragt de siste dagene med familien. Spist favorittkakene mine, favorittchipsen og sett på favorittseriene. Mvh Yvonne Høres ut som en topp måte å avslutte på, jeg vil også dø av det du har tenkt å dø av. Anonymous poster hash: 2bfa0...ae5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Det hadde blitt det reneste Sodoma og Gomorra for min del. Anonymous poster hash: ddd66...3cb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde vel sørget for et testamente og sånt. Men ellers ville jeg bare prøvd å nyte livet fullt ut. Spørs hvor mye energi jeg har. Anonymous poster hash: 9b516...7c7
Gjest black nailpolish Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Da hadde jeg gitt faen i å spare pensjon og greier og gjort nøyaktig hva jeg ønsket! og slått en sirkel for å ikke bli tatt og tilbringe mine siste dager i fengsel.. nå kom jeg på at jeg ikke har noen pensjon og at jeg stort sett gjør nøyaktig hva jeg ønsker, men det gjeler vel likevel?
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Tror du man hadde fått gjort mer, slik som man drømmer om å gjøre, om man visste dagen man skulle dø og den ikke var langt unna? Personlig tror jeg man hadde fått gjort mindre.
Mynona Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde nok prioritert å si alt som er usagt. Hva jeg tenker og føler om alle de menneskene jeg har i livet mitt. Fortalt de hvor mye de betyr for meg. Også ville jeg nok skrevet noen brev som mine etterlatte kunne fått til å minnes meg når de savner meg. Og så ville jeg tilbragt litt tid på en eksotisk øy - så framt formen var fin da.
Gamerfrue Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 jeg ville nok brukt tid med familien og mine kjæreste, men jeg tror faktisk også at jeg hadde forsøkt å gjøre andre menneskers liv bra - prøve å gjøre gode gjerninger for hverdagsmennesket, feks noe så enkelt som å bære en tung bærepose for noen som ser ut som om de kunne trengt det, spandere en kaffe på noen som fryser, eller gi blomster til en fremmed person! jeg har gjort alle disse før, og det gav meg et kick jeg aldri har opplevd maken til! jeg tror det hadde gjort at jeg hadde forlatt denne verden med en følelse av at jeg hadde bidratt til at det ble et bedre sted!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror og håper jeg hadde fortalt folk hva de betyr for meg. Men jeg tror neppe jeg hadde gått til gutten jeg har vært forelska i siden ungdomsskolen altså i 12 år og fortalt det til han, den hemligheten hadde blitt med i graven.Anonymous poster hash: 515b3...ce3
Mann 42 Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Jeg vet bare at jeg ville ha brukt tid og krefter på å rydde hjemmet slik at de etterlatte fikk en lettere jobb og at jeg fjernet en del personlige spor.Anonymous poster hash: ece6b...0dc Ja, jeg ville nok også villet bruke litt tid på å rydde opp etter meg. Man vil jo nødig at folk skal få et for korrekt inntrykk av hvem man er. 1
Gjest Kv84 Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Ja, jeg ville nok også villet bruke litt tid på å rydde opp etter meg. Man vil jo nødig at folk skal få et for korrekt inntrykk av hvem man er. Har aldri tenkt på å rydde vekk ting, særlig ting jeg har skrevet kan være ja, kanskje sjokkerende. Om man er borte når det leses, så gjør ikke det noe.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Hvis jeg hadde vært oppegående: Tatt opp det største forbrukslånet jeg kunne få og så mange steder jeg kunne ha fått tatt ut et uten at de fant ut om hverandre og forsøkt og selge huset fort også dratt ut av landet og hatt det så gøy som det var mulig i den resterende tiden med pengene jeg fikk ut. Og hvis jeg visste nøyaktig dødsdato hvor jeg 100% sikkert ville dø så ville jeg ha avsluttet det på spektakulært vis dagen før. Anonymous poster hash: cf65b...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå