AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Ja, hvor mye bør en kvinne ha i inntekt for å være kompatibel med dine materielle behov, for å få drømmebilen, drømmehuset osv... Eller er det ikke lov for menn å sette slike krav? Anonymous poster hash: dbef0...f3a 2
Ole92 Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg pleier av prinsipp å kun gå etter kvinner som tjener 800k eller over. 750k no go Ingen utdanning? Nei takk. Forventer mer av ei kvinne, kan ikke ta tapere heller :S Endret 12. mars 2014 av Ole92
Anglofil Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Så lenge jeg ikke har slike krav for min kjæreste forventer jeg at han ikke har slike krav heller. Det er ingen fasit, så lenge man kan forsørge seg selv, rett og slett. Det fordrer selvsagt at man tjener nok til å dekke ens utgifter. Mvh Yvonne 1
Phobia Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Hun bør være i stand til å klare seg selv. 3 - 400 000 i året synes jeg er helt greit. Men det er ikke noe jeg går rundt å tenker på. Materielle behov er ikke spesielt viktig for meg, sånn bare for å eie en hel masse ting. Gjenstander og eiendom (eventuelt penger) er viktig for meg for å realisere mine drømmer og å gjøre som jeg vil. Ting som jeg vil søke å gjøre uavhengig av om jeg har en partner eller ikke. Det er viktigere at en eventuell partner vil kunne tenke seg og gjøre det samme som meg.
Meandro Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Så lenge jeg ikke har slike krav for min kjæreste forventer jeg at han ikke har slike krav heller. Det er ingen fasit, så lenge man kan forsørge seg selv, rett og slett. Det fordrer selvsagt at man tjener nok til å dekke ens utgifter. Mvh Yvonne Ja, tenk om menn kunne tillatt seg å tenke slik da gitt. Så lenge vi ikke stiller de kravene til dem, så kan vi forvente den samme respekten tilbake.........HAHAHAAHAHAHAHAHA ...... For meg handler det mye mer om hvordan hun bruker pengene enn hva hun tjener. Jeg forventer at det meste går til å ta seg bra ut, spise sundt og trene. Typiske "fornuftige" studinner som går i utvaska cubusklær og kun spiser firstprice for å spare penger godtar ikke jeg. Hun må benytte seg av det hun har til rådighet for å være den beste versjonen av seg selv utad for å gjøre seg til forholdsmateriale, og jenter som bruker pengene på en ufortjent ferie i stedet for kvalitetsgaranterte hudkremer og kosmetikk, får reise på den ferien alene, forhåpentligvis urørt eller brukt for kun sex, så de lærer en viktig lekse i at økonomiske krav også gjelder dem.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Ja, tenk om menn kunne tillatt seg å tenke slik da gitt. Så lenge vi ikke stiller de kravene til dem, så kan vi forvente den samme respekten tilbake.........HAHAHAAHAHAHAHAHA ...... For meg handler det mye mer om hvordan hun bruker pengene enn hva hun tjener. Jeg forventer at det meste går til å ta seg bra ut, spise sundt og trene. Typiske "fornuftige" studinner som går i utvaska cubusklær og kun spiser firstprice for å spare penger godtar ikke jeg. Hun må benytte seg av det hun har til rådighet for å være den beste versjonen av seg selv utad for å gjøre seg til forholdsmateriale, og jenter som bruker pengene på en ufortjent ferie i stedet for kvalitetsgaranterte hudkremer og kosmetikk, får reise på den ferien alene, forhåpentligvis urørt eller brukt for kun sex, så de lærer en viktig lekse i at økonomiske krav også gjelder dem. for det er selvsagt viktig at dama ser perfekt ut. Anonymous poster hash: 81b55...1fe 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal uansett ikke ha flere forhold, så det er likegyldig for min del Regner med at spørsmålet er en respons på den andre tråden med det omvendte spørsmålet, hva mannen bør tjene. For min del gidder jeg ikke statusjaget som har dominert landet siden nittitallet. Innser at det gjør meg uinteressant for de fleste kvinner, men det er faktisk helt greit når jeg aktivt velger å avstå fra forhold. Finnes uansett bedre ting å bruke tiden på, som å realisere meg selv uten tanke på at det må være bra nok for en kvinne, kun egne drømmer 100%. Anonymous poster hash: 76fdb...3fd 1
Anglofil Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Ja, tenk om menn kunne tillatt seg å tenke slik da gitt. Så lenge vi ikke stiller de kravene til dem, så kan vi forvente den samme respekten tilbake.........HAHAHAAHAHAHAHAHA ...... Høh? Nei, jeg hadde faktisk ikke vært sammen med min kjæreste hvis han forventet at jeg hadde en viss type inntekt. Jeg har nemlig ikke tenkt til å forsørge den jeg er sammen med, og jeg forventer selvsagt ikke at han forsørger meg. Heldigvis bryr kjæresten min seg ikke nevneverdig hva jeg tjener, og heldigvis slipper jeg unna det skjønnhetsregimet du forventer av dine kvinner. Mvh Yvonne Endret 12. mars 2014 av Yvonne 4
Lirael Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Jeg pleier av prinsipp å kun gå etter kvinner som tjener 800k eller over. 750k no go Ingen utdanning? Nei takk. Forventer mer av ei kvinne, kan ikke ta tapere heller :S Seriøst? Da høres du iallefall mye mer kravstor ut enn de fleste kvinner. 1
absinthia Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Akkurat som menn, bør kvinner tjene nok til å klare seg selv. 1
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Så mye at hun unngår minstepensjon i alderdommen 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Så mye at hun unngår minstepensjon i alderdommen De som har noen tiår igjen til pensjon kan uansett se langt etter noen pensjon. Da er oljefondet brukt opp. Anonymous poster hash: 76fdb...3fd
Meandro Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 (endret) for det er selvsagt viktig at dama ser perfekt ut. Anonymous poster hash: 81b55...1fe Selvfølgelig er det det. Hva annet skal jeg ha henne for når hun åpenbart er ute etter å anvende min økonomi som hennes egen for å få råd til det hun vil ha ut av livet? Men helt ærlig så signerer jeg AB 76fdb (innlegg 7). Jeg er ikke ute etter noe forhold, men hadde jeg vært en av de mennene, og samtidig stått høyt i kurs pga økonomi, så hadde jeg stilt disse kravene. Ingen mann ønsker vel å etablere seg med en slu businesspartner som er med han for å leve ut et økonomisk og materialistisk mål ved å rasjonere på sex. Da kan han vel like greit etablere seg med en mer betrodd likesinnet av eget kjønn som allerede er flink med penger og kan leve etter de samme økonomiske rammene som han, uten overforbruk og sløs på et oppstasja utseende, interiørhjem, klær osv. Derfor ville jeg krevd at hennes økonomi gikk til at hun tok seg skikkelig ut, og virkelig viste seg å være verdt den investeringen. Hun sløste ikke penger på unødvendig selvrealisering, luksus som ferier osv, og hun våget ikke legge seg borti annet enn penger brukt på eget utseende og interiør som sto i stil med hans smak. Oppsparte midler kunne gått til en god ferie i ny og ned, men hverdagsbruken hadde hun ikke hatt noe råderett over. Ingen vil ha en kvinne som først og fremst ser på hans økonomi og som selv er sparsommelig med sin egen og bærer preg av det. Hun skulle heller ikke kunne brukt hans økonomi som sikkerhet til å bruke sin egen til alt hun måtte ønske seg. Det skulle primært gått til å ta seg bra ut etter HANS premisser, og hennes ønsker kom i annen rekke. Vil hun ha et økonomisk løft gjennom et forhold, må hun regne med at det går på bekostning av hennes personlige frihet. Endret 12. mars 2014 av Meandro
Ole92 Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Seriøst? Da høres du iallefall mye mer kravstor ut enn de fleste kvinner. Ja, vil da ikke bli i lag med tapere
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Så mye at hun unngår minstepensjon i alderdommen Dagens unge kommer aldri til å nå alderdom, så sånn sett er jo det greit. Anonymous poster hash: dbef0...f3a
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 De som har noen tiår igjen til pensjon kan uansett se langt etter noen pensjon. Da er oljefondet brukt opp. Anonymous poster hash: 76fdb...3fd Stygt redd for at du kan ha rett, men håper ikke det.
Meandro Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Dobbel. Endret 12. mars 2014 av Meandro
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. mars 2014 #18 Skrevet 12. mars 2014 Dagens unge kommer aldri til å nå alderdom, så sånn sett er jo det greit.Anonymous poster hash: dbef0...f3a Javel?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Har lest tråden om hvilken inntekt menn bør ha også. Huff så overfladiske og materialistiske dere er. Ikke rart naturen går til Helvete. Anonymous poster hash: f9255...b44 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Ikke bare det: med globalisering blir norske bedrifter utkonkurrert av utenlandske bedrifter med billig arbeidskraft. Vi har for høye lønninger her i Norge, oljesektoren er på vei nedover. Den har hatt sitt topp- punkt, og mange av dere unge nordmenn kommer til å bli utkonkurrert på arbeidsmarkedet av utlendinger som står på døgnet rundt for lav lønn. Ser dere tegninga? Anonymous poster hash: f9255...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå