AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Vi har kjent hverandre i flere år og er veldig gode venner. Men den siste tiden har han blitt mer og mer "innpåsliten". Skal prate til meg konstant når vi ikke er sammen. Han skriver til meg på facebook, sender meg snaps hvor han skriver ting og sender meg meldinger - når jeg ikke svarer. Svarer jeg ikke sender han melding på melding helt til jeg svarer og virker fornærmet om jeg ikke svarer. Han skriver ting som "hva driver du med", sender meg linker til youtube, "Jeg hadde en rar drøm i natt", "haaaaloooo" osv. Jeg blir både irritert og sliten av det. Han har ikke mange venner, jobber ikke og studerer ikke for tiden. Kan jo forstå at han blir ensom og ønsker kontakt så føler jeg må svare på all svadaen. MEN. På facebook sender han meg flere bilder/smilier (vet ikke hva det heter) med hjerter, copy-paster søte små "dikt" om hvor glad han er i meg, sier han vil reise til et fint sted med meg osv. Når vi er sammen blir han mer og mer flørtete, prøver å starte putekrig, kile meg osv. Sender jeg meldinger lurer han sånn på hvem det er med og blir litt lei seg fordi "jeg alltid svarer alle andre". Lurer på hvor jeg er, hvem jeg er med, hva jeg gjør hele tiden. Det blir alt for mye. Han har ikke sagt noe, men jeg merker jo at han ikke behandler meg som bare en venninne lenger. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 771f3...ea3
Gjest Awzm me Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Han er nok definitivt interessert, og han hørtes veldig slitsom ut! 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Spør han rett ut. Sier han ja er du bare tydelig om at du ikke ønsker mer enn vennskap. Han kommer sikkert til å være sur noen dager, så går det stort sett over. Jeg synes han fortjener å vite hvor han har deg, slik at han ikke kaster bort tid på å kurtisere deg. Anonymous poster hash: 7102b...cc9 1
FalconPunch Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Gakkepus Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Det høres ut som er interessert, og for å legge til, jeg er i samme situasjon som deg. Han skriver stadig "haloooo" når jeg ikke svarer, og jeg kjenner at det koker i meg hver gang jeg får en sånn melding. Det er bare enkelte som ikke klarer å forstå hvor innpåslitne de er, og hvor mye de skyver andre unna med sånn oppførsel. Hvis du ikke er interessert, noe jeg forstår, utifra det du skriver og hvordan du skriver det, at du ikke er, så foreslår jeg, at du sier ifra pent at det er litt for mye av det...."gode"....
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 TS her. Jeg har prøvd å si ifra at det blir for mye og at han må roe ned masinga, det har hjulpet litt. Får slike "overly attached"-vibber av oppførselen hans og irriterer meg bare mer og mer. Hvordan får jeg tatt det opp med han at jeg ikke har de følelsene for han uten å såre han for mye? Revurderer hele vennskapet på grunn av dette.. Anonymous poster hash: 771f3...ea3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har vært sånn selv. Det er litt vanskelig. Fordi når man er i en friendzone så er det egentlig ganske vanskelig å komme ut av den, men ser du på den kompisen som noe mer enn en venn? Anonymous poster hash: ff87b...8d4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har vært sånn selv. Det er litt vanskelig. Fordi når man er i en friendzone så er det egentlig ganske vanskelig å komme ut av den, men ser du på den kompisen som noe mer enn en venn? Anonymous poster hash: ff87b...8d4 Nei, jeg er ikke interessert i annet enn et vennskap med han. Anonymous poster hash: 771f3...ea3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Nei, jeg er ikke interessert i annet enn et vennskap med han. Anonymous poster hash: 771f3...ea3 Si akkurat det til han. Anonymous poster hash: b595c...235
Gjest made4u Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Ikke nødvendigvis slik at han er interessert som mer enn en venn.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Ei venninne av meg opplevde noe slikt med en klassekamerat. Hun begynte å "finne opp" en fyr hun var interessert i, snakket om han foran fyren osv. Sa at andre menn var kjekke (som så helt motsatt ut av denne fyren). Slemt, men det funket. Skal sies at hun først hadde prøvd å understreke at de bare var venner, men han nektet å ta hintet og var overbevist over at han skulle klarer å gjøre om vennskapet til noe annet, nesten som en slags besatt konkurranse. Jo mer innpåsliten han ble, jo mer irritert ble venninna mi. Han oppsøkte henne der han visste hun var, f.eks på treningssenteret osv. Tror han lett ville blitt en sjalu type å vært sammen med. Anonymous poster hash: 506c9...908
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Si akkurat det til han. Anonymous poster hash: b595c...235 Men hvordan åpner man for den type samtale? Anonymous poster hash: 771f3...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå