Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelpesløs idag.
Skrevet

Hei ! Jeg er fast bruker men i fare for at noen av venninene/slekta mi skulle lese dette, og vite mitt brukernavn, så lar jeg det stå som gjest.

Jeg har nettopp vert sammen med en gutt i litt under ett år. Vi slo opp fordi han måtte reise til en annen by for å ta den utdanninga han ville ha, og vi orket ikke å sitte i hver vår hybel og bare vente på hverandre hele uka.

Familien min likte han veldig godt, og hadde blitt godt kjent med han og syntes det var leit at vi slo opp, men skjønte vårt problem.

Men vi er venner, og ingen krangling er inne i bildet.

Jeg har vert singel i bare 6 uker, og jeg har "møtt" en ny gutt. :oops: HELT tilfeldig ute på byen. Vi hadde myye tilfelles og samtalen gikk som en foss. Og GUD hvor attraktiv han var. Jeg kunne spist han opp der og da. Det smilet! Jeg tror jeg er litt betatt, men liker det ikke helt.............. komme i kontakt med en annen etter bare 6 uker liksom? Vi bor i et lite samfunn og jeg er redd for at andre kommer til å se på meg som DEN "løs-på-tråden" dama. Det er en grusom følelse, for hva skal jeg si til den herlige gutten?

Et annet problem er at han går på skole borte han her og, og er bare hjemme i helgene. Jeg vil ikke ende opp i ett likt forhold som det sist. :cry:

Jeg sier forhold, fordi han vil møtes, hjemme hos meg. Han vil bli kjent og alt det der. Min tanke den helga vi rota, var å bare vere senge-venner, siden jeg syntes jeg har hatt tørke lenge,

men siden vi er blitt så betatt, blir jo DET veldig kunstig å bare ha sex og ikke vere kjærester????

Hjelp meg... aner ikke hva jeg skal gjøre.... :cry:

Hilsen fast bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest agurk
Skrevet

Kan du ikke la være å tenke så mye da og bare kose deg? Ta det som det faller seg! Det er sommer og tid for å flørte. Hva så om det bare er 6 uker siden? Dere kan da bli kjent og se hva som skjer! Kan jo hende det er drømmemannen :P

Gjest Anonymous
Skrevet

åh, timien :klem: du letta litt på trykket mitt.

Du har meget rett! Men det er så vanskelig. Sa til meg selv, at jeg IKKE skal vere sammen med noen på lenge i fare for å bli såra....

Men det er jo JEG som bestemmer om jeg vil vere sammen...

Tusen takk.

Gjest Catwoman
Skrevet

Bare ta det som det kommer, som Timien sier. Selv om begge er betatt av hverandre er det jo ingen som sier at dere skal hoppe inn i et forhold med en gang? :-)

Skrevet

Kjenner igjen følelsen av usikkerhet.. :-?

Valgte selv for vel ett år siden å gå ut av et langt forhold på 19 år. Følelsene var borte og forholdet føltes dødt for meg.. :-?

Det var i det tidsrommet jeg tok avgjørelsen ingen annen mann inne i bildet. Men allerede mens jeg venta på å få flytte inn i leiligheten traff jeg verdens flotteste mann. Interessen var gjensidig :sjarmor: . Men jeg ville ikke direkte inn i et nytt forhold og holdt igjen i 2 mnd.

I dag har vi vært sammen i ett år, bor fortsatt hver for oss, men har det helt fortreffelig.. Gleder meg til sommeren og ferien sammen med ham..

Det var tidlig, ja, men for oss så ble det nå slik..

Det jeg syntes og fortsatt synes er ille, er at det kansje gjorde bruddet for min x verre. Han vet nå at jeg har en annen. Holdt forholdet skjult de første mnd fordi jeg syntes dette ble for tidlig.. I dag sitter han med en formeningen om at jeg nok allerede hadde et forhold til denne mannen før jeg valgte brudd med ham, noe som ikke er tilfelle.

Men, men.. Det blir ikke alltid som man tror.. Nyt dagen.. Det som har vært, har vært, selv om det bare er 6 uker siden bruddet, må dere jo begge gå videre hvis deres forhold er definitivt over.

Lykke til!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...