Gå til innhold

rawdogging

pinkytalks

33 stemmer

1. 1. har du rawdogget før?

• ja
      12
    • nei
      21
    • vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

er det noen som har ''rawdogget'' før? dvs ha sex uten kondom vel vitende at den andre personen har kjønnsykdommer eller ikke bruker p-piller, men hatt sex allikevel siden man var kåt eller dum.

Endret av pinkytalks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, æsj. Hvorfor skal man med vilje utsette seg for sykdommer? Det er jo idiotisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj. Hvorfor skal man med vilje utsette seg for sykdommer? Det er jo idiotisk.

jeg har gjort det på fylla. visste at dama ikke gikk på p-piller, klarte ikke holde igjen og kom inni henne. hun hadde ikke kjønnsykdommer. ble en kjapp tur på apoteket dagen etter for å kjøpe angrepille. :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja/nei, visste det ikke var sykdommer og ikke pille, men var ikke inne lenge/kom ikke.

Anonymous poster hash: 51829...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Rawdog" er bare et uttrykk for sex uten kondom, ikke sex med en du vet har smitte eller ikke bruker pillen.

Så ja, i mitt 23 årige liv har jeg hatt sex uten kondom. Men ikke med fremmede og ikke uten at jeg gikk på pillen.

Anonymous poster hash: d4228...3aa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

6 nei og 0 ja til nå, ingen som har brukt angrepille no?

Jeg tar heller sjansen på en graviditet fremfor å bruke angrepille (eller NØDPREVENSJON som det i virkeligheten heter). Det ødelegger hele mens-syklusen og gir masse bivirkninger som jeg ikke vil oppleve en gang til!

Anonymous poster hash: 94fec...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yuck, nei! Hadde aldri i verden vel vitende hatt sex med en med kjønnssykdom. Men jeg har hatt sex uten kondom, men da kjente jeg fyren og visste hvordan han var.

Anonymous poster hash: 38111...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville aldri hatt sex med en kjønnsyk tispe, med mindre det var Eva Longoria og at det ikke var dødelig. Da hadde jeg pult røya så jævlig uten kondom ass. Men ellers, nei takk du.

Anonymous poster hash: 6c5a7...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk som regel i "råsex" med han jeg var sammen med for inntil noen dager siden, men var på pillekjøret, da. :) Å peise på med noen uten gummi når man ikke vet hva de har vært borti tidligere er rein idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar heller sjansen på en graviditet fremfor å bruke angrepille (eller NØDPREVENSJON som det i virkeligheten heter). Det ødelegger hele mens-syklusen og gir masse bivirkninger som jeg ikke vil oppleve en gang til!

..... Og heller risikere å ta abort da??

Eller få et barn? Enda større bivirkninger på de to alternativene enn en angrepille spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

..... Og heller risikere å ta abort da??

Eller få et barn? Enda større bivirkninger på de to alternativene enn en angrepille spør du meg...

Jeg hadde uansett ikke tatt abort, så det er ikke et alternativ. Tar gjerne en graviditet og en fødsel fremfor alle bivirkningene av den helvetes angrepillen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde uansett ikke tatt abort, så det er ikke et alternativ. Tar gjerne en graviditet og en fødsel fremfor alle bivirkningene av den helvetes angrepillen ja.

24e48d5ca61acb4b5bd39413110d899e2067901b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...