AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg har både mørke ringer under øynene OG poser, hurra. Det er de sistnevnte som er verst og vanskeligst å få gjort noe med (genetisk betinget, så hjelper ikke hvor sunt jeg enn prøver å leve og hvor mye søvn jeg sørger for å få). I "feil" belysning ser jeg rett og slett forferdelig ut Kunne godt tenke meg å lære noen tips og triks som kan gi en optisk illusjon av at huden under øynene er jevnere og glattere. Noen som vil dele av sin visdom? Anonymous poster hash: 86dd9...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 12. mars 2014 #2 Del Skrevet 12. mars 2014 Istedet for å prikke på concealeren så drar jeg ned nedover mot kinnet med pensel. Da blandes det litt mer med hudtonen og mine poser synes mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Del Skrevet 12. mars 2014 Istedet for å prikke på concealeren så drar jeg ned nedover mot kinnet med pensel. Da blandes det litt mer med hudtonen og mine poser synes mindre Takk! Jeg tar forresten gjerne imot tips om gode concealere TS Anonymous poster hash: 86dd9...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 12. mars 2014 #4 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg bruker en fra MAC kjøpte nettopp en ny på coverbrands (husker ikke merke) som jeg skal få teste ut neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 12. mars 2014 #5 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg blander først bb-cream med litt fuktighetskrem og smører dette i hele ansiktet, så tar jeg på concealer og avslutter med mineralpudder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 12. mars 2014 #6 Del Skrevet 12. mars 2014 Den beste jeg har vært borti er Bare Minerals sin correcting concealer spf 20... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Del Skrevet 12. mars 2014 Min erfaring med lyse concealere etc under øyet er at de ofte fremhever det jeg ikke liker. Når man i tillegg blir litt eldre, så setter mye seg også i fine linjer og rynker. Jeg ville egentlig bare brukt foundation, og kanskje sminket selve øynene litt mer dramatisk så det er de som har hovedfokuset - og ikke resten av ansiktet Anonymous poster hash: 78576...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 13. mars 2014 #8 Del Skrevet 13. mars 2014 Eg har ein koreansk concealer frå merket SkinFood, som heiter noko slikt som Salmon Dark Circle Concealer. Eg har veldig ljos hud (NW13/NC15) og dermed er eg bra mørk under auga. Concealeren kjem i ei ganske svær krukke (kjøpte på eBay, trur det var RubyRubyShop eller IdealSeller) og tek på med pensel. Gjer underverk. Elles har eg også Industrial Strength Concealer frå Benefit, og den er også veldig bra, men ikkje heilt som SkinFooden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2014 #9 Del Skrevet 13. mars 2014 Denne er veldig bra og jeg har selv prøvd. Det er viktig å gjøre som han sier å KUN ta lys concealer/tryllepenn akkurat rett under posen og å bruke en tynn pensel. Funker som fy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå