AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Er 45 år, skilt, slank, OK utseende, oppegående med eget hus, bil og båt (tross at jeg er dame ja). Er sjarmerende når jeg vil, men kan også ha sterke meninger, noe jeg merker at endel menn ikke forventer av meg, siden jeg tross alt ser ut som en "pen sykepleier-dame". Merker dog at oppegående menn tiltrekkes av at jeg er såpass selvstendig og at jeg har såpass mye kunnskap om alt mulig, som damer generelt ikke interesserer seg for. Men disse er stort sett gift. Har fått mange sex-tilbud fra gifte menn i høye stillinger, veldig attraktive, men takket nei til de fleste. Jeg er likevel glad i sex og i å eksperimentere. MEN, det finnes faktisk ikke single, attraktive menn som passer for meg med mine egenskaper. Mulig de blir skremt av meg, men hvor er de selvstendige, oppegående single mennene i 40 årene som ikke ser ut som et takras?? De jeg har datet som faktisk har vært single har hatt så mye annen bagasje at det bare har blitt tull, ekser de ikke er ferdige med, psykiske problemer, alt mulig rart. Anonymous poster hash: 7e312...a46
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Hvor er det du leter da? På nettet? Kanskje du burde strekke deg opp mot 50-åringene, har nesten inntrykk av at de tar bedre vare på seg selv enn 40-åringene.Anonymous poster hash: c4844...238 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Hvor er det du leter da? På nettet? Kanskje du burde strekke deg opp mot 50-åringene, har nesten inntrykk av at de tar bedre vare på seg selv enn 40-åringene.Anonymous poster hash: c4844...238 Jeg tenner ikke på menn som er mer enn et par år eldre enn meg selv, de blir "gubbete" med en gang da. Synes heller ikke de tar mer vare på seg selv enn 40 åringene. Anonymous poster hash: 7e312...a46
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Hvor er det du leter da? På nettet? Kanskje du burde strekke deg opp mot 50-åringene, har nesten inntrykk av at de tar bedre vare på seg selv enn 40-åringene.Anonymous poster hash: c4844...238 På nettet er det så mye rart at jeg ikke orker å sile mer der. Anonymous poster hash: 7e312...a46 1
LedigNavn Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Er du veldig kresen og legger lista høyt, vil du nok måtte lete litt. Bra, stabile menn (uten bagasje) i 40-åra er gjerne opptatt. Beste arena for deg vil vel være jobb, fritidsinteresser (båtklubb?) og ditt sosiale nettverk (alltids noen som kjenner noen som kjenner noen som er single). 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Er sjarmerende når jeg vil, men kan også ha sterke meninger, noe jeg merker at endel menn ikke forventer av meg, siden jeg tross alt ser ut som en "pen sykepleier-dame". Anonymous poster hash: 7e312...a46 Det er ikke symmetri her at du ikke forventer sterke meninger fra mennene du møter? Anonymous poster hash: fe0d9...3be
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 På nettet er det så mye rart at jeg ikke orker å sile mer der. Anonymous poster hash: 7e312...a46 Nei men da er det veldig få menn på 40 sp, søker dame på 45, og det er få menn på 45+ som ser eller er attraktive... Anonymous poster hash: 51bf8...12a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Over 2 år eldre er for gammelt. De skal ikke se ut som takras. Du orker ikke lete på nettet. Synes kanskje du skal legge den overfladiske lista litt lavere. Anonymous poster hash: 7fd20...a1a 3
Berit Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Overskriften sier at du forbereder deg til å forbli singel. Det betyr motsatt av at du leter, men det høres ut som du leter? Synes man møter mange kjekke på fjellturer hvor man går fra hytte til hytte.
Gjest LadyGlaGla Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Enig med hun over. De kjekke mannfolka finner du på fjellet. Tegn deg DNT-medlemskap. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Det ER vanskelig! Jeg er ganske lik deg, og synes aldri jeg møter noen aktuelle. Har sett noen kjekke menn på nett, men orker ikke søkingen og stresset med nettdating. De beste mennene er rett og slett fremdeles gift med sine koner! (eller de er homofile ) Jeg har tenkt at om 10 år når jeg er midt i 50-årene, er det kanskje flere aktuelle kandidater på min alder? Menn i midtlivskrisa som skiller seg, vil jo så gjerne date yngre kvinner fordi de tror at det gjør at de ser yngre ut.... Jeg satser på å treffe noen helt tilfeldig i forbindelse med fritidsaktivitet eller i jobb-sammenheng. Og da kan man ikke lete, men ha radaren på hvis noen tilfeldigvis skulle være litt interessante (og interessert!). Anonymous poster hash: cb8ab...45f 1
Steinar40 Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 [...] Har fått mange sex-tilbud fra gifte menn i høye stillinger, veldig attraktive, men takket nei til de fleste. [...]Anonymous poster hash: 7e312...a46 Veldig imponerende. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Kan man være så kresen, når man er kvinne og såpass gammel? Anonymous poster hash: a8320...c51 2
Gjest heihade Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Virker som du snakker veldig høyt og godt om deg selv og har veldig lave tanker om menn samtidig. Da er det kanskje lurt å være forberedt på å forbli singel, ja. 4
Neket Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Er en del flotte 45-50 på Tinder. Men om bildene deres er flere år gamle, skal være usagt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Viktig å huske på at en mann kan være sjarmerende og en god mann selv om han ikke ser så flott ut på bilder. Anonymous poster hash: cb8ab...45f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Er du veldig kresen og legger lista høyt, vil du nok måtte lete litt. Bra, stabile menn (uten bagasje) i 40-åra er gjerne opptatt. Beste arena for deg vil vel være jobb, fritidsinteresser (båtklubb?) og ditt sosiale nettverk (alltids noen som kjenner noen som kjenner noen som er single). Jobb fungerer ikke, jobber i det offentlige, og utvalget av attraktive single menn her er labert. Burde vært flinkere til å engasjere meg i ulike klubber/fora på privaten, men er ikke noe jeg føler passer meg helt. Det sosiale nettverket er også dårlig, da jeg kun har kontakt med andre single, og ingen av de single mennene jeg kjenner er noe for meg. Og ja jeg er kresen, orker ikke å måtte "ta meg av" en mann, jeg ønsker et likestilt forhold der begge gir og tar, og ønsker også å forbli særboer. Anonymous poster hash: 7e312...a46 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Det er ikke symmetri her at du ikke forventer sterke meninger fra mennene du møter? Anonymous poster hash: fe0d9...3be Usikker på hva du mener her, jeg forventer også sterke meninger fra mennene jeg møter, jeg liker litt "Dra-kamper", det gir både mental og fysisk spenning. Anonymous poster hash: 7e312...a46
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Over 2 år eldre er for gammelt. De skal ikke se ut som takras. Du orker ikke lete på nettet. Synes kanskje du skal legge den overfladiske lista litt lavere. Anonymous poster hash: 7fd20...a1a På nettet er man overfladisk. Der må det være noe som gir en lyst til å ta kontakt. I virkeligheten kan man godt like noen man blir gradvis kjent med f.eks. via jobb, men når det ikke er noen single der så er man like langt. Jeg klarer meg jo fint uten en mann jeg, så hvorfor iallverden skal jeg legge lista lavere, kun for å få tak i en mann?? Sex får man alltids uansett. Anonymous poster hash: 7e312...a46
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Veldig imponerende. Bryr meg ikke om noen er imponert eller ikke, poenget er at det hagler av tilbud fra gifte menn, og jeg er ikke spesielt imponert over dem jeg heller. Har dog sagt ja til et tilbud, og det angrer jeg ikke på. Anonymous poster hash: 7e312...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå