AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Ligger Heggedal usentralt til? Vurderer sterkt å flytte og må ikke bo midt i Oslogryta. Men helst ikke i skogen heller Har også sett på en leilighet med adresse Villaveien. Dette ligger så vidt jeg har skjønt i Dikemark? Er Dikemark enda lengre ut fra Oslo? Noen som bor/har bodd i området? Triv(d)es dere? Anonymous poster hash: a55b1...d60
dillyduzit Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har ikke bodd i Asker, men vokst opp i Asker og Bærum. Dikemark ligger lenger ut drammen enn Oslo (21min vs 30 med bil). Har en venninne som nå bor rett ved dikemark og hun er strålende fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Heggedal er langt pokker i vold. Usentralt til og med for å være Asker. Skulle jeg bodd i Asker måtte det ha blitt Vollen. Anonymous poster hash: c3231...33d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Jeg flyttet til Heggedal for noen mnd siden og trives veldig godt. Det er ikke akkurat veldig sentralt, er mye skog rundt her. Men togturen til Asker tar bare 5-10 minutter. Anonymous poster hash: 1ee5d...751
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke så mye annet enn en del hus der ute, men det er kort vei til skog og mark om det betyr mye. Ikke langt til Asker heller. Hvis dere flytter bort fra Oslo pga prisene, ville jeg vurdert andre mer "sentrale" steder istedet. Drammen, Lillestrøm, ski osv. Men det kommer jo an på om dere har en grunn til akkurat Heggedal. Koselig sted forsåvidt. Miljøet har jeg skjønt har blitt bedre der også. Anonymous poster hash: 0548f...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå