Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Mascara må være, kanskje bortsett fra hår eller ikke hår der du vet, det mest omtalte emnet her på KG. Jeg slenger meg på med en anbefaling: Lancome Hypnose! Veldig bra. , og det er ikke ofte jeg ser lyset når det gjelder mascara. Den er ny(?) mener jeg damen i butikken sa, og jeg er ivherfall veldig fornøyd.
Gjest Lilleulv Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Utdype litt mer da Forelenger den oxo, eller gir den bare volum?
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Begge deler, mest volum. Har brukt Kanebo 38 lenge nå, og den gjør i grunnen ingenting, men har sverget til den fordi den ikke drysser. Følte at Lancome Hypnose børsten var litt stor med en gang, men det er nok fordi jeg er vant til den lille fra Kanebo. Syntes vippene ble fine, klumper seg ikke, giro volum og fint resultat. Til sammenligning så liker jeg ikke Diorshow - syntes børsten er altfor stor, at den drysser og at den lovede effekten ikke var så imonerende.
Gjest Niniel Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Er den bra i forhold til Kanebo 38* altså? Drysser den like lite, og er den like lett å få bort? Jeg har brukt Kanebo veldig lenge nå, og har ikke funnet noe som kan måle seg med den. De fleste andre mascaraer ser slitne ut sånn litt ut på kvelden, mens Kanebo bare varer og varer. Hvis Hypnose er like holdbar som Kanebo, så kanskje jeg skal ta meg en tur i butikken...
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Du kan nok ikke sammenligne de to; Hypnose er en normal volummascara (ikke testet selv, reagerer tidvis allergisk på Lancome), og må fjernes med sminkefjerner,mens Kanebo 38? er one of a kind. Kanskje jeg må teste Hypnose neste gang det er på tide med ny mascara :klø:
Siam Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Tja, kanskje prøve den en gang da... Nå sitter jeg med to flunkende nye mascaraer. Kjøpte akkurat Dior Show, men er bare sånn passe fornøyd. Synes kosten er altfor diger og den sklir så lett ut. Har brukt Lancômes Definicils i en halv evighet og har vært strålende fornøyd, men tenkte at det var på tide å prøve noen nytt. I går kjøpte jeg Chanel sin vannfaste Extreme Cils (tror jeg den het), men har ikke fått testet den enda. Trenger vannfast til tåretrillingen i bryllupet
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Enig med Ethereal - Kanebo 38 er noe for seg selv. Hypnose er ikke vannfast, så den vil nok ikke være så holdbar som Kanbo hvis den utsettes for tårer, regn og sånn, men er enkel og grei å vaske av med sminkefjerner. (Jeg bruker en sånn pumpeflaske fra Dermalogica til øyne og ansikt i ett) Men ved vanlige "påkjenninger", altså hvor en ikke får bruk for de vannfaste egenskapene til mascaraen, så holder Hynose supergodt hele dagen, og jeg syntes vanligvis at nesten alt drysser. Jeg syntes i grunnen ikke det er så greit å vaske av Kanebo mascaraen - syntes det blir for mye sliting i huden.
Gjest Cuddly Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Jeg syntes i grunnen ikke det er så greit å vaske av Kanebo mascaraen - syntes det blir for mye sliting i huden. Endelig flere enn meg som ikke syns den er så lett å fjerne! Jeg mykner den opp med varmt vann, for så å dra den av vippene. Men likevel er det rester igjen i vippene, og disse fester seg så innmari hardt i huden når jeg prøver å få de bort :-x Og jeg legger meg IKKE før alle spor av mascara er borte!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Til dere som vil ha lengde og adskillelse og ikke klumper så må dere virkelig pröve Dior ultimeyes! Kjempe lange vipper assa!
wanbaoeie Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 meg som ikke syns den er så lett å fjerne bruidsmeisjes jurken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå