AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Er ufattelig glatt ute, så tørr ikke ut og jogge. Må derfor gå de 5km jeg pleier å trene intervaller/jogge. Tenkte å gå den runden på 5km to ganger idag, så jeg har gått 1 mil. Skal selvsagt gå med så høy intensitet jeg greier, men er helt polert ute. Men er dette ok trening? Skal ned i vekt. Trener i tillegg en økt med 30 day shred. Anonymous poster hash: fbada...61f
ekkoet Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 energien du forbruker er den samme (høyere om du går 2x), treningseffekten er gjerne ikke den samme, men jeg synes det høres ut som en god løsning, mange som hadde blitt sittende inne og droppet det. Good for you! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Høres bra ut, synes jeg, selvom kondisen kanskje ikke blir veldig forbedret. Men du får forbrent kalorier, noe du sikkert er opptatt av siden du holder på å gå ned i vekt. Flinka! Anonymous poster hash: 13b8a...72f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Nå er jeg ferdig, fikk skvist inn litt løping her og der, ble vel ikke mer enn 10 min jogging, men er nå bedre enn ingenting Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: fbada...61f
WinterDawn Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Så flink du er som gjennomfører på tross av isete forhold! Jeg tror som de andre du forbrenner ca. likt dersom du holder en ok hastighet, men kondisjonen vil selvsagt ha mer utbytte av en joggetur. Kan også anbefale joggesko med pigg, jeg har hatt god erfaring med Icebug. Da er det enklere å være ute uansett forhold (men ikke bruk dem på tørr asfalt, det er ikke godt for ryggen og knær).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå