AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 En jeg har drevet med en stund nå, tagget seg inn på en bar med en "venninne" eller venninne i helga, dette reagerte jeg på. Senere så jeg at han ble tagget av kompiser på bar den samme kvelden, han hadde sagt til meg at han skulle ut m kompiser den kvelden Så noen skrev under da han tagget seg på bar med den venninne at det var sarkastisk ment at hu var der, blir litt usikker på om han holder meg for narr? Vi har snakka sammen lenge og flørta mye, vet at han har mange jente venner og det er helt ok. Men nå føler jeg at jeg bare sitter å venter på at det skal stå at han er sammen med henne:/ Bestemte meg for å ikke kontakte ham før han tar kontakt med meg, da jeg skal spørre han hva han vil med oss.. Skal man tru på alt som står på face?? Anonymous poster hash: 90419...288
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har nettopp selv blitt holdt for narr... Ikke noen god følelse. Føles det som at det han gjør er halvhjertet, så følg den følelsen. Facebook sier mange at ikke betyr så mye, men se gjennom linjene, Facebook avslører mye. Selv skulle jeg være så usynlig som mulig på facebook for hans venner og 14864681641 jente"venninner". Nesten et halvår rett i vasken. Min var også ut på byen med en annen jente i helga. Dette rett før han gjorde det slutt. Du trenger ikke tro alt som står på Face, men la det være en ledetråd. Jeg avslørte mye av hans løse opptreden via face... Anonymous poster hash: 584b3...832
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 En jeg har drevet med en stund nå, tagget seg inn på en bar med en "venninne" eller venninne i helga, dette reagerte jeg på. Senere så jeg at han ble tagget av kompiser på bar den samme kvelden, han hadde sagt til meg at han skulle ut m kompiser den kveldenSå noen skrev under da han tagget seg på bar med den venninne at det var sarkastisk ment at hu var der, blir litt usikker på om han holder meg for narr? Vi har snakka sammen lenge og flørta mye, vet at han har mange jente venner og det er helt ok. Men nå føler jeg at jeg bare sitter å venter på at det skal stå at han er sammen med henne:/ Bestemte meg for å ikke kontakte ham før han tar kontakt med meg, da jeg skal spørre han hva han vil med oss.. Skal man tru på alt som står på face?? Anonymous poster hash: 90419...288 Skal man tru alt som står på Face? Eh.. Nei.Anonymous poster hash: e7bb5...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå