Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan de ikke legge posten i riktig postkasse? Huseier har en postkasse med brevsprekk som kan åpnes foran. Låsen er ødelagt sånn at man ikke trenger nøkkel for å åpne. Hvorfor skal de legge post som er for stor til brevsprekken i vår postkasse??

Hvorfor må jeg åpne postkassen til huseier og stappe brevet inn der? -.- De har vel negler og fingrer de også vel! Tror jeg skal ta med meg en stol og sette meg ved postkassene og vise at den kan åpnes uten nøkkel!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kassene merket tilstrekkelig?

Skrevet

Er kassene merket tilstrekkelig?

Jepp! Både med tall og navn. Det virker som om de ikke gidder/ tar seg tid til å åpne postkassen. Hvis de ikke får plass så kan de vel legge igjen en beskjed! Hadde det bare skjedd et par ganger så hadde det vært greit, men det har skjedd flere ganger.

Skrevet

Jepp! Både med tall og navn. Det virker som om de ikke gidder/ tar seg tid til å åpne postkassen. Hvis de ikke får plass så kan de vel legge igjen en beskjed! Hadde det bare skjedd et par ganger så hadde det vært greit, men det har skjedd flere ganger.

Da er det bare å klage. Send mail eller ring ditt lokale postkontor.

Gjest Emera
Skrevet

Skriv en lapp med beskjeden og tape den fast til postkassen hvis mulig. Det pleier å hjelpe her.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør de ofte(oftere enn folk tror). Ring dem og fortell at dette ikke er ok.

dersom det etter en oppringning fortsetter så samler du posten fra din postkasse som er til huseier i en pose, skriver "feilsendt" med store bokstaver på hvert brev og putter det i en postboks et sted. Å ringe bruker ikke å hjelpe, å sende alt i retur får fart på sakene.

Anonymous poster hash: 1ddce...0f0

Skrevet

De klarte å gi pakken min til noen andre i dag.... Når jeg fikk den tilbake var den åpna og posten hadde bare teipa den igjen og nekta for at den var blitt åpna... Det manglet til og med litt i pakken som blei sendt i samme forsending.. Posten.... Har ikke ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...