AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er stor og har vært det mye av livet. Nå har jeg fått nok og har slanket vekk 27 kg på egen hånd. Men jeg skal ned mer. Ihvertfall 30 til og har meldt med inn på et treningsstudio for å få hjelp til å stramme inn og forbrenne fett i et sunt tempo. Problemet er at jeg har fått masse dritt slengt etter meg pga vekt og kjenner at jeg er redd for å begynne på senteret av redsel for flere bemerkninger. Noen som har vært der jeg er ? Jeg vil ikke la meg stoppe men mobbing setter dype spor !! Anonymous poster hash: 32cbc...856
cattleya Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har du fått dritt slengt etter der på et treningssenter på grunn av vekten din Herre gud, voksne mennesker! Jeg blir alltid glad når jeg ser overvektige mennesker på mitt treningssenter, da gjør de jo faktisk noe med det "good for you!" 14
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Har også blitt slengt dritt til på trening. Utrolig ubehagelig. "Ekkelt å se på feite folk som trener, blir kvalm" <--- nyligste kommentaren.. Anonymous poster hash: 60dab...2b2 3
cattleya Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Har også blitt slengt dritt til på trening. Utrolig ubehagelig. "Ekkelt å se på feite folk som trener, blir kvalm" <--- nyligste kommentaren.. Anonymous poster hash: 60dab...2b2 Hjelpes! Ante virkelig ikke at dette skjedde. Var dette fra voksne mennesker? 8
Gjest RompeRusk Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Man blir slengt dritt etter når man er overvektig, og når man prøver å gjøre noe med det blir man jaggu slengt dritt etter da også.. Hev deg over det, enkelte er umulig å behage uansett. Ville slengt med leppa tilbake om jeg var deg 6
Gjest Coolaid Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Noen som har vært der jeg er ? Jeg vil ikke la meg stoppe men mobbing setter dype spor !!Anonymous poster hash: 32cbc...856 Først av alt gratulerer! Du har gjort en kjempejobb som du kan være stolt av. Det viser at du er en sterk person som kan oppnå alt! Slik jeg leser innlegget ditt har du vært mobbet og er redd for at dette skal skje igjen når du begynner på et treningssenter? Jeg vil du skal vite (forskning viser dette) at de aller fleste mennesker er vennlig innstilt til fremmede mennesker. Tror tallet var langt over 80%. Det jeg personlig tenker er faktisk at " wow, det er tøft gjort" når jeg ser overvektige mennesker på trening osv. Sikkert fordi jeg selv har vært i samme situasjon. Jeg har vært mobbet i store deler av min oppvekst og har slitt med selvtilliten av den grunn. Generelt sett så tror jeg folk er opptatt av sin egen trening og ligger lite merke til hvem som helst andre. Jeg har vært der med tankene som du er. Du har ingenting å frykte. Du skal bare overvinne noe i deg selv. Har du lyst å prate på pm er det bare å sende melding, du er absolutt en positiv person som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med. Uansett, stå på, dette kommer til å gå helt fint
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Takk for oppmuntring og gode ord ! Ja jeg har blitt mobbet i alle år før. Har ikke turt å begynne på senteret ennå nettipp fordi jeg er redd for reaksjoner og bemerkninger som den lenger opp i tråden. Det er så trist at det skal være sånn Anonymous poster hash: 32cbc...856
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Hjelpes! Ante virkelig ikke at dette skjedde. Var dette fra voksne mennesker? Ja Anonymous poster hash: 60dab...2b2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Gratulerer med stort vekttap først og fremst! Nå føler jeg meg litt puslete for at jeg ikke tørr å dra på treningssenter selv med 10kg pluss Men si i fra til de ansatte på treningssenteret, det skal jo ikke være sånn! Åh, blir så sinna...! Fatter ikke hva som skjer, evt. ikke skjer, inni hodet på sånne folk. Gi en lang BÆNG i dem TS! Anonymous poster hash: 8aaa8...e55 4
Gjest Coolaid Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Hadde vært fint om du kan fortelle oss hvordan det går. Vi venter i spenning på at du skal melde deg inn. No pressure !
ekkoet Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Jeg blir alltid glad når jeg ser overvektige mennesker på mitt treningssenter, da gjør de jo faktisk noe med det "good for you!" Jeg vet ikke hvordan dette oppfattes av de det gjelder, så jeg har aldri sagt noe, men jeg tenker akkurat det samme. Folk med et vanskelig utgangspunkt som gjør en innsats har min respekt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Jeg også tenker alltid ekstra godt om de overvektige som er på treningssenteret og gjør en innsats for et sunnere liv. Stå på! Anonymous poster hash: 8fbe3...370 2
Teriyaki Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Har aldri tenkt annet enn positive tanker når jeg har sett overvektige på treningssenter. Det er jo bra! En mann som bor i samme gate som meg var svært overvektig tidligere. Han har nå gått drastisk ned i vekt! Det som er litt artig, er at det er en challange som går på å trene så mange ganger som mulig i løpet av hundre dager på treningssenteret vi begge trener på. Det er denne mannen som leder, med god margin! Usikker på om han er ute i jobb da siden han alltid trener på dagtid, men poenget er selv om man er/har vært overvektig, så kan man ende opp med å være den som virkelig utnytter treningssenteret til det fulle! Det er nok av de som går på treningssenteret uten å utskille en eneste svetteperle. Lurer mer på hva de gjør her enn hva overvektige gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Ts her. Jeg ville satt stor pris på om noen hadde sagt noe positiv og heiet litt på meg ! Jeg har en stor jobb og gjøre og det koster mye, særlig psykisk. Kosthold og bare snop på lørdag er enkelt. Jeg spiste meg stor for å gjemme kroppen min og gjøre den lite attraktiv etter gjentatte seksuelle overgrep i barndommen. Den største utfordringen er å la den lille redde jenta få hvile og tørre og vise meg frem. Jeg skulle ønske de som slenger med leppa forsto at det er ikke maten som er hovedproblemet for oss store og tykke. Det ligger alltid vonde ting bak Anonymous poster hash: 32cbc...856 2
Gjest Runforit Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Ikke vær redd! Dumme, patetiske mennesker som føler de må slenge dritt for å heve seg selv er bare usikre mennesker som du bare skal ignorere. De som mobber har lavt selvbilde og er ikke verdt å bry seg om. Ikke vær redd for å gå på studio. Jeg er selv slank og trent og når jeg ser utrente mennesker som trener så er alt jeg tenker:"Good for you! Så bra at du vil ta vare på deg selv og helsen din!" Og sånn tenker 99 % av alle normale oppegående menenesker. Ellers så er de fleste for opptatt av seg selv og sin egen trening og bryr seg ikke om andre som er tilstede. Gå med hevet hode og tren Ingen kommer til å være stygge mot deg. Og skulle de være det så husk at det er de som er patetiske og svake, ikke du! Det gjelder uansett hvor du befinner deg, treningsstudio eller ei 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 De gangene jeg er på treningssenter tenker jeg alltid om folk jeg ser der; "Oi, du er flink!" fordi jeg kommer på hvor lite jeg selv trener. De gir meg motivasjon Du er utrolig flink TS. Ikke tenk på sånne folk, de har nok problemer. Anonymous poster hash: 49f41...aa6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #17 Skrevet 12. mars 2014 Takk for god oppmuntring Anonymous poster hash: 32cbc...856
Gamerfrue Skrevet 12. mars 2014 #18 Skrevet 12. mars 2014 vet ikke om det hjelper, men de gangene jeg ser mennesker som har litt (eller mye) fett på kroppen når jeg er på treningssenteret, så tenker jeg "shit, det er råbra jobba!" fordi jeg vet at det tar så mye mer å komme seg dit både pga at det er fysisk hardere og fordi jeg forstår at det heller ikke kan være lett mentalt å tørre å bevege seg inn blant mange veltrente kropper! Men helt ærlig, hvis ikke treningssenteret er der for å komme i sin idealform og få lov til å begynne fra scratch, hva er det da godt for Alle har startet en gang, selv om noen kanskje har hatt et lettere startpunkt - tror bare det er lett å bli høy på pæra når man har en sixpack. Ikke la det dra deg ned! Bare du vet hvor hardt du har jobba for å komme dit du er nå, og hvor tøff du er som tar det et skritt videre! Mennesker som deg gjør meg stolt over menneskelig pågangsmot og viljestyrke! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Enig med (nesten) alle over. Er selv masse på treningssenteret, og der finnes det mennesker i alle fasonger. For det første legger jeg som regel ikke så godt merke til hvordan de rundt meg ser ut, har nok med meg selv og egen trening. Om jeg skulle legge merke til at noen er overvektige, tenker jeg som regel at jeg synes det er dritbra at de trener og kommer i form! Jeg legger av og til også merke til at mange går ned i vekt. Stå på, ts. Anonymous poster hash: 470f5...bf9
miramis Skrevet 15. mars 2014 #20 Skrevet 15. mars 2014 Har også blitt slengt dritt til på trening. Utrolig ubehagelig. "Ekkelt å se på feite folk som trener, blir kvalm" <--- nyligste kommentaren..Anonymous poster hash: 60dab...2b2 Jeg blir glad når jeg ser større mennesker på senteret jeg. Ser hvor tungt det er og er imponert over viljestyrken til mange. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå