Gå til innhold

Hvordan kan jeg kle meg ift min kroppsform?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 180cm høy, har veldig brede skuldre og lår, men relativt smal midje (med en bitteliten mage). Greia er at jeg føler meg veldig mandig, spesielt om jeg prøver å gå med kjoler. Til vanlig bruker jeg som regel en stram bukse, en vanlig smal topp og en cardigan over. Jeg ønsker å se mer feminin ut, men føler meg ofte som en mann i dameklær pga fasongen min. Er det noen som har f.eks bilder av klær som kunne hjulpet meg?

Tusen takk

Anonymous poster hash: 5099d...1c8
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Synes det høres som om du er en høy, flott timeglassfigur! Kanskje du finner noen tips på denne bloggen? Denne dama er 178 cm høy og med kurver på alle de rette stedene :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres som om du er en høy, flott timeglassfigur! Kanskje du finner noen tips på denne bloggen? Denne dama er 178 cm høy og med kurver på alle de rette stedene :)

Oi, der var det masse fine klær. Sammenlignet med kvinnen på bildene har jeg bredere skuldre og en del slankere lår (sånn i tilfelle noen har flere tips), men det skulle da ikke hindre meg i å kle disse klærne uansett. Tusen takk for inspirasjon, Nanne :) Nå vet jeg litt hva jeg bør se etter

Anonymous poster hash: 5099d...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...