Gå til innhold

BH-spiler når man har små pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlg vits å ha dem der? Mine kommer alltid ut av bhen og stikker meg midt i brystet.

Anonymous poster hash: 5e2d7...75e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man har små pupper så er det beste å ikke bruke bh i det hele tatt. Bh fører til slapphet i puppene og senere til hengepupper. Lite lekkert! :P

Anonymous poster hash: 44a43...c60
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjer med meg. Jeg har begynt å bruke spileløse BH-er :)

Dessuten, det er fint selv om man har små pupper å faktisk ikke bruke BH. Bare en topp, liksom :)

Anonymous poster hash: 7291b...072
AnonymBruker
Skrevet

Når man har små pupper så er det beste å ikke bruke bh i det hele tatt. Bh fører til slapphet i puppene og senere til hengepupper. Lite lekkert! :P

Er det ikke motsatt? :P

Anonymous poster hash: a01ab...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjer med meg. Jeg har begynt å bruke spileløse BH-er :)

Dessuten, det er fint selv om man har små pupper å faktisk ikke bruke BH. Bare en topp, liksom :)

Anonymous poster hash: 7291b...072

Jeg er glad i push-up bher, men de har alltid spiler.

Løser problemet ved å snitte et bittelite hull med saks i kanten, og får vrikket ut spilen.

Problem solved !!! :smoke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små pupper, bruker sjeldent bh. Bruker heller bikinioverdel, da jeg syns det blir mer ubehag med bh..

Jeg har så små pupper at jeg ikke føler meg feminin, nesten som æ har mannebryst.. Hehe

Anonymous poster hash: 4d2aa...3c3

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke motsatt? :P

Nope. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har vel 65a i bh-størrelse og da finnes det ikke mange fine bh´ er å velge mellom. Vil gå med bh, eller så føler jeg meg som en jente på 12år. De eneste som har størrelsen min er vel barneavdelingen på cubus… Vil heller ikke gå med kjempe-pushup.

Anonymous poster hash: d7ffd...acb
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke muskler i puppene. Puppene holdes oppe av huden, og når huden strekker seg, så henger puppa mer og mer. Å unngå at huden strekker seg, så unngår man også slappe pupper. Derfor ville jeg brukt BH.

Men man har muskler BAK puppa. Disse kan trenes opp og da vil puppa, som bare er fett, komme litt lengre ut fra kassa.

Anonymous poster hash: e065a...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Å unngå at huden strekker seg, så unngår man også slappe pupper. Derfor ville jeg brukt BH.

Anonymous poster hash: e065a...dcc

http://www.connexionfrance.com/Bra-support-damage-professor-Rouillon-back-pain-nipple-14626-view-article.html

http://www.huffingtonpost.com/2013/04/11/women-bras-study-france-false-necessity_n_3062114.html

jeg har selv brukt bh, men har nå sluttet med det. hver gang jeg tok av bh'n følte jeg at puppene var svært sensitive og at de "falt ned". det gjør de ikke lenger.

Gjest black nailpolish
Skrevet

Enkelt og greit, dropp bh :)

har ikke fått heng enda (synes faktisk mine har blitt fastere) og om jeg får det så får det bare være slik, jeg er et menneske, ikke en pyntedokke.

Eller så kan du jo klippe ut spilen slik som AB over skriver.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor får du det fra? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Er nok genetisk om man får hengepupper eller ikke, og bh har nok ikke så mye med saken å gjøre. Se på puppa til damene i amazonasjungelen f.eks.

Anonymous poster hash: fdfa3...909

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Har vel 65a i bh-størrelse og da finnes det ikke mange fine bh´ er å velge mellom. Vil gå med bh, eller så føler jeg meg som en jente på 12år. De eneste som har størrelsen min er vel barneavdelingen på cubus… Vil heller ikke gå med kjempe-pushup.

Har du vært på triumph eller change? Jeg bruker 65D-65E og tror de har i 65A også :)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg har samme problem, jeg har faktisk så små at jeg ikke engang fyller 65a... (24 år gammel). Derfor er alle bh-er jeg kjøper NØDT til å være 65a, ingenting større, og selv med denne størrelsen er veldig mange bh-typer for små, blant annet de fra cubus. Det er nødt til å være med innlegg (illusjon om litt større pupper..), men det kan ikke være disse med svære innlegg. Jeg har veldig lite lyst til å bruke disse bittesmå fra barneavdelingen, jeg har dårlig nok selvtillitt fra før av. denne fra H&M var eneste som passet meg nesten perfekt http://www.hm.com/no/product/31680?article=31680-GMen de har tydeligvis sluttet å selge den i 65a :( Her faktisk helt fortvilet, alle mine bh-er er 5-8 år gamle, og er så utslitte at jeg sitter sene kvelder for å reparere dem selv, og de er tydelig stygge og utvaskede.

Noen som har noen erfaring med veldig små bh-er, og har noen de er fornøyde med? Selvfølgelig fint om det er i prisklassen h&m/cubus, men føler jeg kan betale hva som helst nå for en bh som passer...

Anonymous poster hash: 55a92...fb5

Skrevet

Mange tror alle undertøysmerker lager undertøy for alle størrelser, men det stemmer ikke. Hvis man har små pupper, er det nok best å bruke merker som lager undertøy for små pupper. Realistisk sett er ikke dette merker du finner i norske kjedebutikker, men merker som kommer fra land hvor gjennomsnittskvinnen er mindre enn oss. Franske, spanske og italienske merker vil gjerne ha bh'er med mindre omkrets og mindre cup, samtidig som de ikke ser ut som de er laget for tenåringer. Ergo: gå i en undertøysbutikk i stedet for å kjøpe halvløsninger på HM.

Jeg har små bryst selv, og foretrekker Princesse Tam-Tam (fransk), som passer min overkropp godt. Synes forøvrig både spileløst og med spiler kan være fint, jeg.

Anonymous poster hash: 964af...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...