AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er i så dårlig humør med en gang jeg kommer inn døra hjemme. Jobber 50% og har studielån og overgangsstønad i tillegg. Har en kjæreste som bor langt unna. Sliter med studiene og er på vei å droppe ut hvert øyeblikk. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg et glad når jeg er sammen med barnet mitt på 4 år men med en gang jeg har levert henne i barnehage og kommer hjem til tomt hus så faller all energi på bunn og jeg føler ikke for å gjøre noen ting. Vil bare ligge under dyna til jeg skal hente henne igjen. Sliter med å fortelle foreldrene mine at jeg dropper ut. Tenker å reise til kjæresten i helga men må fortelle dem at jeg dropper ut før jeg bestiller billett. Det er så rotete og vanskelig å forklare. Men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg bryr meg alt for mye om hva andre mener om meg, spesielt mamma. Anonymous poster hash: ddfe5...aa4
Gjest constance90 Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Kjære deg. Det kommer til å bli bedre. Ikke dropp ut, snakk med rådgiver om å dele opp fagene slik du bruker litt mer tid. Prøv å snu tankegangen litt, det trenger ikke være negativt å være hjemme alene men kan være en god tid for å studere på. Prøv å gå på biblioteket mellom henting og levering. Det er nok bare litt mye akkurat nå men man må jobbe gjennom det. Ikke dropp ut, det kommer du nok til å angre på. Tror vi fleste har vært der på et tidspunkt i livet. Det er tøft og kjipt men ikke gi opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå