Gjest Fighter Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Tror det er flere over 40 her på kg, så du må bare henge deg på. Hvis du vil kan du diskutere på forumet mitt også. Linken ser du i signaturen min :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Tror det er flere over 40 her på kg, så du må bare henge deg på. Hvis du vil kan du diskutere på forumet mitt også. Linken ser du i signaturen min :-) Vel, syns ikke det virker som det er mange som har passert 30 her. Mye uinteressant fjortis-problematikk. Savnet Sex og Samliv i linken din! Hvrfor er ikke det med?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Er ikke så sikker på at det finnes "aldersbestemte" diskusjonsforum. Et tips for å få et mer "moden" gruppe kan kanskje være diverse diskusjonsforum i nettaviser, Aftenposten f.eks
Tusenfryd Skrevet 1. juni 2004 #5 Skrevet 1. juni 2004 Vi hadde et forum her også tidligere "Vi over 40" - men det var dessverre lite besøkt, og ble brukt til andre temaer som brukerne etterspurte.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #6 Skrevet 1. juni 2004 Som en sa, det var her på kg før. Vi over 40. Det ble stengt.Jeg er snart 50 og synes de rundt 20 blir noe unge på enkelte ting jeg lurer på. På meg virker det som alderen ligger på en plass mellom 20 og 30 her inne. De fleste tror jeg. tror ikke tråden om religin her inne er mere besøkt enn den vi hadde på de over 40. Så var det en del "fjortiser" som svarte på innlegg og ødela litt. ikke for at de var unge, men gikk i den retningen av de satt på svaret og sannheten.
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 (endret) &/ Endret 26. januar 2006 av Persille
Gjest care Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Hadde du registrert deg gjest, så skulle jeg sendt deg en link til et seriøst forum der du kan diskutere uten så alt for mange fjortiser.
Dreyer Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Hadde du registrert deg gjest' date=' så skulle jeg sendt deg en link til et seriøst forum der du kan diskutere uten så alt for mange fjortiser. [/quote'] Send det til meg da?
Gjest Fighter Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Tja..jeg har laget temaene etter hva jeg selv er opptatt av, men er det ønskelig med et sex og samliv-forum så kan jeg godt lage det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå