Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vennine som jeg har kjent i 10 år. Vi nærmer oss nå 30 årene. Hver gang jeg treffer henne klarer hun å ende opp med å si at hennes nermeste venner eller andre er sjalu på henne. Før tenkte jeg ikke særlig over det, men syntes det er veldig rart at hun tror alle er sjalu på henne eller ikke ønsker henne å bli vellykket. Hun ser på seg selv som veldig spesiell også virker det som. Jeg syntes hun er en grei jente, men er ganske lei mistenksomheten hennes eller det at hun på en eller annen måte klarer å ende opp med drittslenging om andre. Hun sier ofte at hun tror alle jenter er sjalu på henne. Hvorfor har dette seg? Er hun narsesistisk?

Anonymous poster hash: 01b13...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Høres slitsomt ut. Begynn å snakke om et annet tema hver gang hun starter med sjalusibablingen

AnonymBruker
Skrevet

Enig med Schweppes!

Prøv å skift tema og om hun begynner igjen å bable om at andre er sjalu på henne osv, så si klart fra, at vær så snill kan vi snakke om noe annet? Ikke vær en som bare sitter lydig og hører på sytingen hennes. Enkelte bruker bare andre for å få feedback på hvor flinke de er. Et venneskap skal gå begge veier og gi deg noe også. Hvis ikke så bare kutt henne ut!

Anonymous poster hash: d5cda...f6c
Skrevet

Hun er vel usikker på segselv da? Folk som er usikre psyker seg opp på den måten at de får segselv til å tro at andre er sjalu og/eller baksnakker andre. Kjenner endel sånne..

Skrevet

haha, jeg har også en sånn venninne. Tror hele tiden at alle er sjalu og hermer etter henne. Hun presterte å si at "etter at jeg begynte så har liksom alle begynt å gå med sånne Acne- ullskjerf." jeg blir jo bare litt flau på hennes vegne da hun tydeligvis tror hun oppfant trenden...

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Spør henne om hvorfor hun tror de er sjalu på henne.

AnonymBruker
Skrevet

haha, jeg har også en sånn venninne. Tror hele tiden at alle er sjalu og hermer etter henne. Hun presterte å si at "etter at jeg begynte så har liksom alle begynt å gå med sånne Acne- ullskjerf." jeg blir jo bare litt flau på hennes vegne da hun tydeligvis tror hun oppfant trenden...

Høres ut som henne...

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, denne var morsom :D

"Etter at jeg begynte å gå med sånne statement-smykker ser jeg alle ha det!"

Anonymous poster hash: 69465...860

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Narcissisme?

Anonymous poster hash: 55063...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...