Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på besøk hos venninna min i går. Jeg har nylig møtt en fyr som jeg liker veldig godt, og som jeg har vært på date med EN gang. Det ble naturligvis til at vi diskuterte dette noe (venninna mi har hatt kjæreste i tre år, så synes det kan være greit å høre hennes synspunkter).

Jeg viste henne et bilde av han, og spurte hva hun syntes. Selv synes jeg ikke han er sånn "bråkjekk" eller svæært "billedskjønn", men han er for all del en fin og flott fyr, med maaange gode sider. (Jeg vil være sammen med noen som jeg kan holde på, og som JEG finner tiltrekkende - ikke en som "alle babene" går etter) Jeg sa til henne: "jeg synes han er veldig kjekk, men han er vel ikke en sånn som kan få absolutt hvem som helst?" (Jeg synes det er en beroligende tanke, vil jo selvsagt at han skal føle seg heldig...)

Da sa hun: "Jeg synes han er ganske så kjekk jeg - en fin gutt. Jeg tenkte nesten "voohov", sånn i forhold til deg....(så gikk det litt tid)... Sånn med tanke på "Petter" som du nesten var sammen med tidligere. (som hun tydeligvis ikke syntes var særlig kjekk.). Man vet jo aldri liksom hva du skulle komme med.

Må si jeg syntes denne kommentaren var litt sårende, det virket nesten som hun prøvde å si at jeg ikke er såå attraktiv, eller at han var litt for kjekk for meg. Ser egentlig på meg selv som over middels pen + veltrent, men hun synes tydeligvis ikke det da. Eller..

Synes dere jeg overreagerer? Kan jeg til det selv, med tanke på spørsmålet jeg stilte? Kan legge til at jeg er veldig glad i denne venninna, hun er egentlig min aller beste venn. Men av og til synes jeg hun hinter til, på en veldig indirekte måte, at jeg ikke er så veeldig attraktiv. Sånn f.eks. hvis jeg har holdt på med noen kjekke på fest, så er hun alltid snar med å si at han var veeldig full osv...

Men ellers er hun kjempehyggelig og artig å være med!

Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: 5b948...7dd

Anonymous poster hash: 372cf...821
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Sånt må du tåle. Kanskje du ikke er så veldig attraktiv? Ølbriller har stoor effekt.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet i det hun sa, hun forventet vel bare nok en burugle? Du burde spurt om hun synes du var på samme nivå som eksen din.

Anonymous poster hash: b700c...a3f
  • Liker 2
Gjest revestrekjenta
Skrevet

sånn i forhold til deg :P du er ikke så attraktiv kanskje

Gjest TheRighteous
Skrevet

Det var veldig frekt av henne.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Etter slik jeg forstod det, mente hun at du ikke har så veldig god smak. Det er jo ikke noe direkte negativt det, hvert fall når man er venninner er det ganske greit å ha forskjellig smak. Jeg og bestevenninna mi er på totalt forskjellig sider når det gjelder gutter. J

Jeg leste det hvert fall ikke som om hun syntes du var noe mindre pen, men at grunnen til at hun ble overraska over at han var kjekkere, var på grunn av smaken din, ikke utseende ditt.

Anonymous poster hash: c9bb7...ce9
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun føler seg mindre verdt enn deg, og liker å dra deg ned litt...

Anonymous poster hash: f9293...8a4

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig frekt av henne.

Bra det er flere enn meg som ville opplevd det sånn...

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, vet ikke jeg. Men når det skal sies, så har hun selv en kjæreste som ikke er noe fruktfat akkurat (etter min og også mange andres mening.) MEN det kunne AALDRI falle meg inn å nevne det en gang! Har ikke nevnt det en gang, og snakker bare positivt om han og henne... Så mulig det er derfor, men hun er så ufattelig go også, denne jenta... Får nesten dårlig samvittighet av å skrive sånt på forum, men jeg ble litt såra i går...

ts

Gjest chisandra
Skrevet

Livet blir ikke lett hvis vi skal tolke alt i verste mening.

Skrevet

Ettersom du faktisk hintet til at du onsket at han ikke hadde mange valgmuligheter/ikke kan få hvem som helst, så forsokte hun nok å rette opp det.

Virker som det er viktig for deg at han foler seg heldig og at du er den beste damen han kan få. Dersom du bare hadde spurt om han var kjekk og ikke noe annet så hadde hun nok bare sagt ja.

• Liker 2
Skrevet

Hun kunne fint ha bremset etter "jeg tenkte wow..." ja. Jeg hadde aldri fått meg til å si noe sånt. Men jeg synes ikke du skal tenke noe videre på det. Hun er ellers hyggelig og du dater og har det fint- fokuser på det:)

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke grenser lenger for hva folk sier. Herregud, har hun dårlige sosiale antenner? Drit i det hun sa.

Anonymous poster hash: 621db...569
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt henne på en rolig måte hva hun mente med kommentaren, og gitt uttrykk for at jeg oppfattet den som sårende. Trenger ikke å lage noe drama, nei, men jeg ser ingen grunn til å ikke ta det opp, så vet du kanskje hvor du har henne etterpå. Venner som prøver å trekke deg ned, enten direkte eller indirekte, har ingen bruk for.

Anonymous poster hash: bebb4...d71
AnonymBruker
Skrevet

La tvilen komme venninnen din til gode. Hun snakket sikkert om smaken din, og var positivt overrasket i forhold til de andre du har vært med. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: 38579...158
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig lett å tråkke i salaten når man skal uttale seg om andre, uff! Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan tenke seg litt mere om før de sier ting.

Det kan tolkes frekt ja, TS.

Anonymous poster hash: 08bf2...408
Skrevet

Dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes dere jeg overreagerer? Kan jeg til det selv, med tanke på spørsmålet jeg stilte? Kan legge til at jeg er veldig glad i denne venninna, hun er egentlig min aller beste venn. Men av og til synes jeg hun hinter til, på en veldig indirekte måte, at jeg ikke er så veeldig attraktiv. Sånn f.eks. hvis jeg har holdt på med noen kjekke på fest, så er hun alltid snar med å si at han var veeldig full osv...

Men ellers er hun kjempehyggelig og artig å være med!

Noen som har opplevd lignende?

Anonymous poster hash: 5b948...7dd

Jeg synes ikke at hun er en god venninne for deg hvis det er sånn at hun mener det er menn der ute som er bedre enn hva du fortjener. Hun bør få eta i seg de ordene en gang. Ikke ta opp temaet fyrer med henne flere ganger for det virker ikke som at hun er på ditt parti mer. Og da er det mye godt sånn med en venninne som har kjæreste, at vennskapet er mye godt over. Hun har sikkert allerede gjenfortalt den her private samtalen til kjæresten og slarvet om det til felles venninner av dere med kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Dette.

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...