AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har sjeselong + 1 seters sofa sammen som en hjørnesofa. Jeg skal ha visning snart - men tenker å ta bort en seters sofa såblir det en sjeselong med armlene..og den andre siden uten....Pynte med puter og tepper.. Ser kanskje rar ut i stua...er en liten leilighet på 40 kvm - eller må jeg kanskje finne en 2 seters sofa? Anonymous poster hash: 5c956...e8d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor vil du ta bort 1-seteren? Kan det ikke stå slik som nå? Anonymous poster hash: cd8fc...7c8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 det er fordi det tar så mye plass.....Har en liten stua - må gjøre et godt inntrykk 1 seters sofa "stol" som henger sammen med chaiselong sånn at den blir til en hjørnesofa som f.eks http://www.timticks.com/wp-content/uploads/ae-antique-luxury-corner-sofa-in-the-living-room-design.jpg Men ikke chaiselong + 2 seter på bildet men 1 sete har jeg........ Ikke samme sofa men var bare et eksempel Anonymous poster hash: 5c956...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå