Treningsglad Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hei. Jeg er leieboer og hun som jeg leier hos står opp i halv 7 tida og da bruker hun vannkrana. Problemet er at vi begge bor i et gammelt hus og at man hører det veldig godt når den andre personen bruker vannkrana. Det er et problem at jeg blir vekt i halv 7 tida nesten hver morgen, men samtidig så synes jeg at jeg ikke kan be hun om å slutte å bruke vannkrana så tidlig. Det vil også være vanskelig å begynne å lydisolere vegger etc fordi det er jo ikke jeg som eier huset. Noen tips til hvordan dette kan løse seg? Tusen takk for svar
Pinkee Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har samme problemet, bare at her er det kl 6. Jeg har sov-i-ro liggende på nattbordet, som jeg stapper inn i ørene så fort jeg er halv-våken, snur meg på andre siden, å sover videre. Kan ta noen dager å venne seg til dette, men funker bra etterhvert.
Treningsglad Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2014 Jeg bruker allerede ørepropper og jeg har lukket igjen alle dører...
Corvo Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Hvis du ikke klarer å "beskytte" deg mot lyden er det ikke så mye du kan gjøre. Så lenge du ikke vil be huseier slutte å bruke vann, noe jeg antar ikke er mulig for hun/han skal vel gjøre seg klar til jobb og lage seg mat osv. Du kan alltids spør om huseier kanskje kunne vært interessert i å etter isolere for lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå