AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Han var utro, jeg fant det ut for en stund siden.. jeg ble først forbannet, men nå er jeg så lei meg. Jeg savner han og elsker han og nå begynner jeg å krype. Hvordan kan jeg omvende følelsene mine og hodet mitt til å tenke at han er en dritt? Jeg vil være sterk og ikke svak.Anonymous poster hash: f0a8e...04e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Den følelsen du fikk da du fikk vite at han var med en annen..... Vil du ha den i livet ditt? Vil du for alltid være usikker på om du er den eneste, den fineste og beste for han?? Tenk på de følelsene du har nå som midlertidige. Sorg går over- det er naturlig å kjenne sorg. Men det går over!! En dag møter du en som er god for deg og vil ditt beste!Anonymous poster hash: 10a88...be3 1
Gakkepus Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Man KAN leve med utroskap. Mange sier, at utroskap reddet deres forhold, men det kommer helt ann på hvordan dere løser det problemet. Det er en del viktige spørsmål å stille, som jeg foreslår at du setter deg ned og tenker over: 1. Angrer han? 2. Fortalte han deg om utroskapen? 3. Er han villig til å bevise deg, at han skal bedre alt? 4. Er han villig til å satse, bli satt på prøve og gi deg stadige bekreftelser? 5. Er han i stad til å begå den samme feilien? De spørsmålene stilte jeg meg selv, da min samboer var utro. Etter 7 år sammen, gikk han i "fella". Jeg var selvsagt knust, ødelagt, forbannet og alt som følger med. Det har vært en lang og tung prosess, hvr jeg gikk gjennom forskjellige stadier og sinne, sorg, likegyldighet og atter sinne. Drømmer, bilder, tanker, dårlig selvtillit fulgte, bitterhet og sinne for at det vi hadde, ble rasert på et øyeblikk. Jeg er sikker på at forholdet kunne funket, hvis ikke følelsene mine døde ut. Det første stadiet etter at man har fått vite om utroskap, er gjerene det, hvor man blir oversvømt av følelser, man kjenner på at man elsker vedkommende mer enn noengang, man blir gjerne mer forelska, er villig til å endre det ene og det andre, noen klandrer seg selv for utroskapen, men så kommer det andre stadiet, hvor alt har roet seg litt ned, og man får ting i perspektiv: bilder i hodet, ubesvarte spørsmål, avsky, sinne og for enkelte, til og med hat. Noen overlever, noen overlever ikke. Det er absolutt mulig å kontinuere et forhold som har blitt skutt ned som en fugl, men det krever først og fremst mye innsats fra din partner .
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Synes du burde stille deg selv spørsmål om HVORFOR han var utro. Har han opplevd forholdet som dødt i lang tid, prøvd å ta det opp uten at du har brydd deg, for deretter å være utro i fylla. Da skjønner jeg ham godt. Man er to i et forhold, folk er ikke utro uten grunn. Det var vel noe hun hadde som du ikke hadde.Anonymous poster hash: 76536...298
FalconPunch Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå