Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært der på snart to år. Er 19, har ikke fått innkalling siden mai 2012. Får jeg ikke innkalling lengre? Føler for å dra til tannlegen og rense litt opp...

Hvor ofte går dere og hva en normalt?

Anonymous poster hash: ccca3...d6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg går en gang i året for sjekk, får innkalling fra tannlegen. Ba selv om innkalling regelmessig så ikke tannlegetimen skal gå i "glemmeboka" dvs at jeg unngår å få pga tannlegeskrekk….

Har ikke hatt hull på endel år, så det blir tatt røntgenbilder, hun går over tennene mine med sånn pirker og freser over tennene med sånn som fjerner plakk og tannsten.

Edit:

Ikke helt sikker, men mulig du ikke får innkalling lengre pga du er over 18 år. Lurt å gå nå, for du betaler mye mindre mellom 18 og 20 år.

Endret av Pomperipossa
Gjest strykebrett
Skrevet

En gang i året er normalt. Så ofte får jeg innkalling i alle fall. Det kan hende det er fordi du er 19 at det har stoppet opp (mulig du må betale litt selv nå). Ring tannlegen og be om time du :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen, og takk for svar! Er student i en annen by, og derfor er det litt problematisk å dra til hjembyen bare for å dra til tannlegen (er ganske langt unna). Er det mulig å få time hos en tannlege her, eller må jeg gå til samme tannlegen som jeg har gjort hele oppveksten?

Anonymous poster hash: ccca3...d6d
Skrevet

Du kan oppsøke den offentlige tannhelsetjenesten i den byen du bor i nå:) Velger du å gå til privat tannlege så må du betale fulle satser, så greit å benytte seg av det offentlige så lenge du har rett til redusert betaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...