AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hei, Jeg er en gutt i begynnelsen av tyveårene. For en stund siden innledet jeg en fin relasjon med en eldre mann i slutten av tredveårene, hvor vi koste oss med god mat, filmer osv, og god sex. Det var aldri snakk om at vi skulle innlede et forhold. Nå har han fått seg samboer, men som er mer som en venn for han, og han ønsker å fortsette relasjonen vår når samboeren ikke er hjemme. Det frister veldig, for jeg savner han så sykt Han er en så fin mann! Kjekk, kjempehyggelig, sjarmerende og romantisk. Samtidig føler jeg det er feil nå som han har fått samboer, selv om samboeren vet om meg og syns det er greit, fordi de er mer venner - de har ikke sex med hverandre. Hva syns dere? Jeg trenger noen innspill til å finne ut hva jeg skal gjøre. Savner han sånn, men føler samtidig at situasjonen har blitt veldig merkelig... Føler jeg blir "the other guy".... Innspill?Anonymous poster hash: 46a30...209
Biloba Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Har du hørt fra den samboeren selv at de ikke har sex, at de har er vennskapsforhold og at det er greit at du er i bildet? De fleste går ikke inn i et ferskt samboerskap for å ikke ha et aktivt sexliv. De fleste som er utro vil også skape inntrykk av at forholdet til nåværende partner ikke trenger trofasthet (min kone forstår meg ikke, vi har aldri sex, er sammen for barnas skyld), for å stille seg selv i et bedre lys, og dempe samvittighet og sjalusi hos utroskapspartner. Det finnes mange single der ute, som kan tilby deg noe med mer potensiale.
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Dersom du vet at samboeren synes det er greit, og du selv også synes det er helt greit å være nr 2/den han kommer til når samboer er bortreist, så ser jeg ikke problemet. Men enig med Biloba, det er jo ikke akkurat uvanlig at opptatte menn snakker ned forholdet de har når de legger an på noen. Så jeg ville vært sikker i min sak der først. Men jeg stusser litt.. du skriver at de bare er venner og ikke har sex med hverandre, hvorfor bor de sammen? Hva gjør dem til samboere (som i romantisk forhold) og ikke bare to kompiser som deler leilighet av økonomiske eller andre grunner? Hvorfor kan dere bare ha forhold når samboeren er bortreist hvis de to bare er venner, hvorfor kan ikke han komme og besøke deg når som helst? 2
Ferny Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Dersom du vet at samboeren synes det er greit, og du selv også synes det er helt greit å være nr 2/den han kommer til når samboer er bortreist, så ser jeg ikke problemet. Men enig med Biloba, det er jo ikke akkurat uvanlig at opptatte menn snakker ned forholdet de har når de legger an på noen. Så jeg ville vært sikker i min sak der først. Men jeg stusser litt.. du skriver at de bare er venner og ikke har sex med hverandre, hvorfor bor de sammen? Hva gjør dem til samboere (som i romantisk forhold) og ikke bare to kompiser som deler leilighet av økonomiske eller andre grunner? Hvorfor kan dere bare ha forhold når samboeren er bortreist hvis de to bare er venner, hvorfor kan ikke han komme og besøke deg når som helst? Jeg tenkte det samme. Jeg bor med et par venninner, men det hindrer meg ikke i å ha et romantisk forhold med en mann liksom. Siden vi ikke er samboere i ordets rette forstand. Ble ikke helt klok på problemstillingen til trådstarter egentlig.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Men jeg stusser litt.. du skriver at de bare er venner og ikke har sex med hverandre, hvorfor bor de sammen? Hva gjør dem til samboere (som i romantisk forhold) og ikke bare to kompiser som deler leilighet av økonomiske eller andre grunner? Hvorfor kan dere bare ha forhold når samboeren er bortreist hvis de to bare er venner, hvorfor kan ikke han komme og besøke deg når som helst? Det er mange ulike måter å ordne åpne forhold på. Selv har vi feks en regel som sier at det ikke skal gå utover vår tid sammen. Dvs at vi står helt fritt til å gjøre hva vi vil når den andre er på jobb, bortreist osv, og når vi også kunne vært sammen med hverandre er lista for å treffe andre mye høyere. Anonymous poster hash: e2603...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå