AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Det står masse skrevet om avvisninger. Er det noen av dere som tar avvisninger som nederlag på selvbilde sitt? Har du gått på mange avvisninger? Og gruer du deg for datingen, pga redsel for avvisning? Anonymous poster hash: f141e...c9d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg tar avvisninger med den holdningen at alle blir avvist, og at man sikkert skal bli avvist en del ganger før man møter den rette. Så når jeg blir avvist tenker jeg bare "herlig, en mindre til jeg møter den rette!" Det morsomme er når noen menn med enormt ego påstår jeg ikke tåler å bli avvist.. Tror egoet deres ikke tåler at jeg tåler så godt å bli avvist Anonymous poster hash: 76e56...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal prøve å bli flinkere å takle avvisninger. Jeg blir litt lei meg når det skjer. Og mister selvtilliten litt, men som kvinne så har man stor marked, så ingen fare. Men jeg har fått en knekk for hver avvisning. Jeg er sårbar for det, men jeg prøver å utvikle meg selv til å bli tøffere og mer hardhudet til å mestre det. Og jeg har blitt bedre og bedre på det Anonymous poster hash: f141e...c9d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke avvisningen som gjør vondt. Det er når du får en avvisning av en dame som er under din standard, der du åpenbart kunne fått til noe bedre. Anonymous poster hash: 03504...048 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke avvisningen som gjør vondt. Det er når du får en avvisning av en dame som er under din standard, der du åpenbart kunne fått til noe bedre. Anonymous poster hash: 03504...048 Enig i den Anonymous poster hash: f141e...c9d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke avvisningen som gjør vondt. Det er når du får en avvisning av en dame som er under din standard, der du åpenbart kunne fått til noe bedre.Anonymous poster hash: 03504...048 Damen er jo tydeligvis ikke under din "standard" ettersom det faktiske hun som avviser deg... På tide å jekke ned et par hakk? ;-) Anonymous poster hash: 40d20...459 9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Damen er jo tydeligvis ikke under din "standard" ettersom det faktiske hun som avviser deg... På tide å jekke ned et par hakk? ;-)Anonymous poster hash: 40d20...459 Med denne logikken så kan du jo argumentere at om Trine som sitter i Kassa på Rimi avviser Brad Pitt så er hun "ikke under hans standard" heller? Rare greier. Anonymous poster hash: 9c576...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Det er ikke avvisningen som gjør vondt. Det er når du får en avvisning av en dame som er under din standard, der du åpenbart kunne fått til noe bedre. Anonymous poster hash: 03504...048 Tenker du da rent utseendemessig? For det er meget mulig. Men kanskje man er for kjedelig eller uintelligent for den andre, og da er det ikke sikkert man kunne fått noe bedre. Anonymous poster hash: 83872...860
OppNedPåAlt Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Avvisninger er alltid kjipt. Og jeg blir jo litt berørt av de. Tenker ofte at det er fordi jeg ikke er fin nok, eller tynn nok. Og jeg bestemmer meg for å trene hver dag i neste uke. Men så finner jeg fram rødvinen og sjokoladen, kun fordi jeg er AWSOME sånn som jeg er, og at jeg ble avvist fordi vi ikke passa sammen. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skal prøve å bli flinkere å takle avvisninger. Jeg blir litt lei meg når det skjer. Og mister selvtilliten litt, men som kvinne så har man stor marked, så ingen fare. Men jeg har fått en knekk for hver avvisning. Jeg er sårbar for det, men jeg prøver å utvikle meg selv til å bli tøffere og mer hardhudet til å mestre det. Og jeg har blitt bedre og bedre på det Anonymous poster hash: f141e...c9d Det å reagere slik er ikke unormalt for et følsomt menneske :-P. Pass på at du ikke mister litt av deg selv når du gjør deg tøffere. Da går vinninga opp i spinninga :-P. Den du til syvende og sist passer sammen med, vil nok ha deg for akkurat den du er. Da er det lov til å være litt følsom :-P 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har nettopp blitt avvist (eller håper jeg fortsatt har en liiten sjans hehe) men å bli avvist går ikke så mye inn på selvbildet mitt, jeg tenker at det alltid finnes flere der ute Anonymous poster hash: 4f3ae...c68
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Jeg blir dårlig og syk av avvisning. Derfor holder jeg meg unna dating for en lang stund! Anonymous poster hash: af8ad...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Det å reagere slik er ikke unormalt for et følsomt menneske :-P. Pass på at du ikke mister litt av deg selv når du gjør deg tøffere. Da går vinninga opp i spinninga :-P. Den du til syvende og sist passer sammen med, vil nok ha deg for akkurat den du er. Da er det lov til å være litt følsom :-P Følsomhet er en fin ting, synes jeg Jeg ønsker meg faktisk en mann som kan vise følelser.... Jeg blir ganske lei meg for en avvisning..... Og det tar tid å bygge seg opp, men jeg prøver å klare å kaste meg fort ut i en ny date.. slik at det ikke låser seg. Anonymous poster hash: f141e...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Jeg blir dårlig og syk av avvisning. Derfor holder jeg meg unna dating for en lang stund! Anonymous poster hash: af8ad...b4d Da er du ganske lik meg..... Jeg tar det hardt innover meg.... Jeg klarer verken å gi avvisninger, uten å ro... og gjennomtenke nøye hvordan jeg skal si det. Lar det helst gå i "sanden", for jeg får det så vondt selv av avvisninger. Dating er nok ikke noe for meg. Jeg håper jeg finner en partner snart, og slipper dating. Anonymous poster hash: f141e...c9d
Gjest Svampebob1 Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Følsomhet er en fin ting, synes jeg Jeg ønsker meg faktisk en mann som kan vise følelser.... Jeg blir ganske lei meg for en avvisning..... Og det tar tid å bygge seg opp, men jeg prøver å klare å kaste meg fort ut i en ny date.. slik at det ikke låser seg. Anonymous poster hash: f141e...c9d Jeg er slik selv :-P. Må bruke lang tid etter hver gang det har skjært seg med ei dame :-P. Egentlig tror jeg det bare er sunt :-). 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er slik selv :-P. Må bruke lang tid etter hver gang det har skjært seg med ei dame :-P. Egentlig tror jeg det bare er sunt :-). Er godt å høre at menn er slik også.....Avvisninger er veldig sårende og vondt... Jeg har slettet alle fra facebook som har avvist meg nå.... Flere sa de ville ligge på listen ,men jeg klarte det ikke.... Skal en komme videre tror jeg det er lurt. Anonymous poster hash: f141e...c9d
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Jeg er slik selv :-P. Må bruke lang tid etter hver gang det har skjært seg med ei dame :-P. Egentlig tror jeg det bare er sunt :-). Liker ikke å date, men hvem liker det? Vil helst ha det stabilt.... Anonymous poster hash: f141e...c9d
Gjest Svampebob1 Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Er godt å høre at menn er slik også.....Avvisninger er veldig sårende og vondt... Jeg har slettet alle fra facebook som har avvist meg nå.... Flere sa de ville ligge på listen ,men jeg klarte det ikke.... Skal en komme videre tror jeg det er lurt. Anonymous poster hash: f141e...c9d Jeg har også gjort det. Føltes litt "slemt" å bare kutte de ut.. Men når man ikke har kontakt lenger, så ser jeg heller ingen grunn til å utsette seg selv for kjipe minner. Det er nok til det beste for begge. Da er man ferdig og kan se fremover :-). Liker ikke å date, men hvem liker det? Vil helst ha det stabilt.... Anonymous poster hash: f141e...c9d Jeg har det mye bedre med meg selv etter jeg bestemte meg for å kutte ut alt som har med dating å gjøre. Tar det heller som det kommer.. Skal jeg finne meg noen for et forhold, så vil jeg helst at det skal føles naturlig. Er jeg heldig så skjer det mens jeg er ute og har det kult i stedet. Da er settingen en helt annen. Mye bedre! :-) 1
Gjest Peanut Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 Når folk snakker om standarder, så høres det alene ut som avvisning. O_o
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 Jeg har også gjort det. Føltes litt "slemt" å bare kutte de ut.. Men når man ikke har kontakt lenger, så ser jeg heller ingen grunn til å utsette seg selv for kjipe minner. Det er nok til det beste for begge. Da er man ferdig og kan se fremover :-). Jeg har det mye bedre med meg selv etter jeg bestemte meg for å kutte ut alt som har med dating å gjøre. Tar det heller som det kommer.. Skal jeg finne meg noen for et forhold, så vil jeg helst at det skal føles naturlig. Er jeg heldig så skjer det mens jeg er ute og har det kult i stedet. Da er settingen en helt annen. Mye bedre! :-) Ja..... jeg føler at det ikke virker slemt ut å kutte de ut... For har de avviist deg, eller har noen avvist meg foreks.... så fortjener de ingen kontakt. Jeg er litt hard med de, men hvis de ikke ser verdien i meg, så slutter jeg å se verdien i de også, og vil unngå de . Ja, jeg dater en person nå... Det er ikke enkelt .... for jeg føler det er et mas og jag.... Jeg føler at han maser sånn... og jeg føler at han er veldig bestemmende... og det liker jeg ikke... Jeg føler at han helst vil ha det på sin måte.... Jeg føler at jeg ikke får sjans å begynne som venner engang... jeg ønsker helst å ha venner som jeg kan finne ut av, istedet for å begynne rett i et nesten-kjærlighetsforhold... det er jo det som skjer.... Han vil kysse, og leie osv.... jeg kjenner han knappt.... Men samtidig så har jeg gitt ham en sjanse ... Jeg er sårbar selv, og har vanskeligheter med å håndtere situasjonen... Av og til: Bedre å være helt fri! Anonymous poster hash: f141e...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå