Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får plutselig vite, via facebook, at kjæresten får besøk av en singel, for meg ukjent, person av motsatt kjønn, vedkommende skal bo der i noen uker.

Vi bor ikke sammen, har vært sammen noen år.

Hva ville du tenkt? Greit eller ikke?

Anonymous poster hash: 5a065...a91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er kusinen, tremenningen eller tanten?

Anonymous poster hash: a44eb...756
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er kusinen, tremenningen eller tanten?

Anonymous poster hash: a44eb...756

Nei, det er ingen slektning. Er et menneske kjæresten har møtt på et tidspunkt og tilbringt tid med for noen år siden, før vi ble kjærester.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Totaaaaaaalt uaktuelt. En for deg fremmed dame som skal bo hos kjæresten din? Og han har ikke nevnt det til deg engang?

Nei, ellers takk.

Anonymous poster hash: 034b0...6ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Totaaaaaaalt uaktuelt. En for deg fremmed dame som skal bo hos kjæresten din? Og han har ikke nevnt det til deg engang?

Nei, ellers takk.

Det ble nevnt i en setting at vedkommende skal komme, men ikke at h*n skal bo hos kjæresten min. Hvorfor er dette uaktuelt for deg?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Aha, forsto det slik at denne skulle bo hos kjæresten din. Besøk blir noe annet.

Det ble nevnt i en setting at vedkommende skal komme, men ikke at h*n skal bo hos kjæresten min. Hvorfor er dette uaktuelt for deg?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Altså: Vedkommende skal BO hos kjæresten min mens h*n er på besøk, i noen uker.

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke godtatt dette.

• Liker 1
Skrevet

Det at du plutselig får høre om det ut av det blå lover aldri godt. Synes det høres veldig merkelig ut.

Skrevet

Altså: Vedkommende skal BO hos kjæresten min mens h*n er på besøk, i noen uker.

Hadde syns at det mest ubehagelege her var at han ikkje hadde informert meg i det heile tatt, men at eg hadde fått vite dette av andre.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Veldig enig med vedkommende over meg!

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg aldri akseptert. Spesielt etter å ha fått vite om det på denne måten!

Anonymous poster hash: 1f035...5de
Gjest heihade
Skrevet

Jeg synes hovedproblemet her er mangel på kommunikasjon mellom dere og ikke det at han har en gjest.

For meg er det fullt mulig å ha like gode mannlige som kvinnelige venner. Og hvis dette skal gjelde også i praksis så kan jeg ikke reagere noe mer på at en venninne overnatter enn at en kompis gjør det.

Så ja, jeg stusser over at han ikke har snakket med deg om det. Gjesten derimot, ser jeg ingen problemer med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hovedproblemet her er mangel på kommunikasjon mellom dere og ikke det at han har en gjest.

For meg er det fullt mulig å ha like gode mannlige som kvinnelige venner. Og hvis dette skal gjelde også i praksis så kan jeg ikke reagere noe mer på at en venninne overnatter enn at en kompis gjør det.

Så ja, jeg stusser over at han ikke har snakket med deg om det. Gjesten derimot, ser jeg ingen problemer med.

Jeg ser den. Det ble nevnt at vedkommende skulle komme (bor langt unna) og være noen uker. Jeg fikk ikke inntrykk av at personen skulle bo i huset til kjæresten min. Det fikk jeg vite via en tagget status på Facebook.

Jeg har en dårlig magefølelse, men vil ikke være den sjalue typen som overreagerer. Jeg tenker bare at dersom det var omvendt så ville jeg ikke vært komfortabel med å ha en attraktiv singel person boende hos meg, når jeg har kjæreste.

Men jeg prøver å være grei, og ikke lage styr. Har ikke sagt noe som helst. Vi hadde egentlig planer i den tia, men jeg vil være passiv og se hvor mye kjæresten min involverer meg i det når vedkommende bor der.

Dum strategi?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...