Gå til innhold

Skoleveske for oss studenter 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet enda det er en stund til skolen starter, men gleder meg innmari å studere (igjen)! Jeg har også begynt nå å tenke på hvilken veske jeg skal ha til skolen, og siden jeg har lyst å legge litt i den, tenker jeg det er greit å ha noe spesifikt å spare til!

Så, du kjære medstudent, hvilken skoleveske skal du ha i år? Eller hvilken veske kunne du eventuelt tenkt deg? :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg har jet set travel av michael kors. Godt med plass, slitesterk men noen dager er den litt i det minste lageret :)

Skrevet

Jeg har jet set travel av michael kors. Godt med plass, slitesterk men noen dager er den litt i det minste lageret :)

Ja, syns den også er veldig fin altså! Men føler at desverre "alle" har MK vesker disse dagene, så kunne egentlig ikke tenkt meg den selv.

• Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Sant det! :) her jeg går ser jeg plenty med MK, MJ og LV. Anbefaler at du invisterer så du får skikkelig skinn. Det slites ikke mike fort og tåler mer vekt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en stilig, svart skinnsekk fra ADAX. Det har jeg gjort rett og slett fordi vesker gjør deg skjev i musklene/ryggen over langtidsbruk. (IKKE bra!) Skinnsekken er rålekker og moderne, og jeg vet det kanskje høres kjerring ut.. Men den ser ikke kjerring ut altså! :)

Anonymous poster hash: fb3c8...4e7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Remapose.

Anonymous poster hash: 2079c...4dc
Skrevet (endret)

Lyst på noe fra enten Robinson-serien fra Tory Burch. Helst double zip i oransje eller lilla.

Eller denne fra Gigi NY

Eller så liker jeg denne fra Frank Clegg, men den er noe dyr :/
Signature_Duffle_Tan_1.jpeg?format=750w

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Skrevet

Lyst på noe fra enten Robinson-serien fra Tory Burch. Helst double zip i oransje eller lilla.

Eller denne fra Gigi NY

Eller så liker jeg denne fra Frank Clegg, men den er noe dyr :/

Må si vi har noe lik smak når det gjelder vesker!

Jeg vurderte å kjøpe Robinson double zip tote ifjor høst, men da jeg så på den i butikk la jeg merke til hvor fort den kan bli ødelagt. Har også sett et par reviews hvor det er blitt nevnt at skulderreimen slites veldig på vesken slik at stingene inni fort kan bli ødelagt. Er da redd denne ikke tåler en mac + noen bøker. Men den ser skikkelig fin ut.

Har også tittet på Frank Clegg sine weekendbags lenge, tror kanskje det blir en på meg denne sommeren.

Ellers sikler jeg veldig etter double zip tote fra Mulberry og Givenchy Antigona i svart, ville dog vært litt forsiktig med slike vesker som skoleveske.

• Liker 1
Skrevet

Her går det i en ordentlig berganssekk! Har altfor mange bøker til at jeg kan bruke veske.

• Liker 11
Skrevet

Ordentlige studenter bruker da ryggsekk!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

http://www.kaza.dk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/S/o/Sort-Adax-Skind_Backpack-16186383-000-01.jpg

Sender bilde jeg. En ryggsekk trenger ikke være stygg eller umoderne. Dog, bildet gir den ingen rettferdighet. Synes den er mye finere i virkeligheten, og stor nok i massevis. Dessuten, skinn blir jo bare finere og finere med årene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne at den ikke er så shiny i virkeligheten. Mye grovere skinn.

Skrevet (endret)

Men jeg skal begynne på BI Og man kan ikke gå med sekk der, vet du ;) Hahah!

Neida. Det er såpass kort vei fra skolen jeg skal gå på og leiligheten at det ikke gjør noe, så da får jeg bare lide litt for skjønnheten ;)

Må si vi har noe lik smak når det gjelder vesker!

Jeg vurderte å kjøpe Robinson double zip tote ifjor høst, men da jeg så på den i butikk la jeg merke til hvor fort den kan bli ødelagt. Har også sett et par reviews hvor det er blitt nevnt at skulderreimen slites veldig på vesken slik at stingene inni fort kan bli ødelagt. Er da redd denne ikke tåler en mac + noen bøker. Men den ser skikkelig fin ut.

Har også tittet på Frank Clegg sine weekendbags lenge, tror kanskje det blir en på meg denne sommeren.

Ellers sikler jeg veldig etter double zip tote fra Mulberry og Givenchy Antigona i svart, ville dog vært litt forsiktig med slike vesker som skoleveske.

Ja, det må jeg si!

Hmm... Det var jeg ikke klar over :/ Kanskje jeg skal revurdere den. Jeg er ikke akkurat så veldig flink til å ta vare på ting jeg bærer tunge bøker og pc i fra før av akkurat...

Så faktisk at de hadde fått de inn i Norge til en ikke så altfor gal pris. Det blir lagt på 25% mva+ 300 kr i toll i tillegg til den orginale prisen= utsalgsprisen i deres butikk, ikke så verst :)

http://skomakerdagestad.no/vesker/#/frank-clegg/

Jeg sikler også på Prada saffiano double zip, men den ser ikke så veldig solid ut om den skal brukes som skoleveske (og litt for dyr for og ødelegges). Double zip tote fra Mulberry var forresten utrolig lekker i taupe med SHW :rodmer: Føler den har litt mer ungdommelig preg over seg enn Pradaen, men samtidig er like elegant. Takk for tipset!

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, ombestemte meg helt, da jeg kom over denne vesken fra samme som fører "Frank Clegg". Designeren er norsk og læret så drøyt ut i kvalitet. I tillegg var prisen fin i forhold til det man får. Barbara Czapran design, het visst merket.

Barbara+Czapran+vesker+Ingunn+Birkeland+

74893_177278735620298_8047193_n.jpg

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte en fin ryggsekk for å spare ryggen min. :) Vesker pleier å bli fort tunge hvis man skal ha med mye og det er lite praktisk å bære i hånda.

Anonymous poster hash: 57964...e67
  • Liker 4
Skrevet

Ok, ombestemte meg helt, da jeg kom over denne vesken fra samme som fører "Frank Clegg". Designeren er norsk og læret så drøyt ut i kvalitet. I tillegg var prisen fin i forhold til det man får. Barbara Czapran design, het visst merket.

Barbara+Czapran+vesker+Ingunn+Birkeland+

74893_177278735620298_8047193_n.jpg

Det der så ut som handleposer?! Sånne man kan få hos høyer ol?

Selv vekslet jeg mellom veske på lette dager (uten pc) og sekk på tunge dager. Gidder ikke å slite ut ryggen min for å se fin ut på skolen. Ikke har jeg noen jeg skal imponere heller. Dessuten så har jeg ikke lyst til å legge masse penger i en veske som skal brukes på skolen. Jobb derimot!

• Liker 7
Skrevet

Her går det i en ordentlig berganssekk! Har altfor mange bøker til at jeg kan bruke veske.

Så enig med dere. Veske til skolebøker? Veska hadde blitt ødelagt pga vekten. Berganssekk er tingen, ser de fleste har det på mitt studiested.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ødelegge skuldrene eller ryggen med å drasse på en tung veske full av PC, drikkeflaske og bøker.

Så jeg går for en svart og enkel sekk.

Veske bruker jeg bare hvis jeg skal rusle litt i byen, og kun trenger lommebok / mobil som vekt oppi.

Men lykke til med 5 lange år med en tung veske over skulderen :P

Anonymous poster hash: 82d4b...19d
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har flere flotte skolevesker, men som student så har jeg faktisk en del bøker jeg trenger å ha med meg. Hver gang jeg bruker skoleveske går det maks en uke før jeg ender opp med sekken igjen.

Anonymous poster hash: 5cbe8...a46
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjett hvor kul du kommer til å se ut når du får ryggproblemer. Da snakker vi stil og sexappeal ;)

PC og skolebøker bærer man i sekk.

Anonymous poster hash: 65e03...6c0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...