AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har viljen, men ikke styrken... Jeg klarer ikke snu vanene, det er en helt forferdelig følelse å slutte med det jeg alltid har følt er trygt og det jeg er vant med. Samtidig som jeg ikke kan fortsette slik som nå. Jeg er blitt overvektig. Jeg prøver og prøver. Skriver matplaner og tar meg selv i nakken hver morgen. For så å tenke at jeg kommer til å sprekke snart uansett, så hvorfor vente med nederlaget... ond sirkel.... Hvorfor klarer jeg det bare ikke? Anonymous poster hash: 58e6a...69e
lillemeg90 Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Bli med i tråden: vi som skal ned i vekt til påske! Veldig motiverende. Ellers må du prøve å snu tankegangen din. Når du føler at du skal sprekke, gå deg en tur. Når du kommer tilbake og føler deg sprek, så er det ikke sikkert at du har så lyst på den sjokoladen likevel.
amisu Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Sånn var jeg også. Men en dag greide jeg faktisk å tenke at nok var nok, og det var en måned siden idag. Og da mente jeg det. Hadde prøvd utallige ganger før for så å sprekke og dytte innpå med alt mulig dritt. Lasta ned appen My Fitness Pal og la inn alt jeg spiste der, i tillegg til at jeg begynte med 30 day shred og gåturer. Var utrolig motiverende at jeg holdt meg innenfor kaloribudsjettet hver dag, og det tok ikke lang tid før jeg merka forskjell. 30 day shred gjør underverker! Og sunn mat kan lages i alle mulige former, og samtidig smake kjempegodt. Har kutta ut alt av brus og godterier, og drikker nå kun vann og te med sukrin. Jeg kunne ikke fordra vann før, men nå er det ingenting annet som frister, er en tilvenningssak. En annen motiverende faktor er jo at det er sommer snart, tenk hvor deilig det vil være å kunne gå i bikini og shorts og faktisk føle seg vel er utrolig herlig når du først er igang, og du får ett utrolig overskudd med energi. Det her får du til:)
Gjest Coolaid Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Bestem deg for å aldri å gi opp. Med det som utgangspunkt setter du kursen. Vil anbefale deg å gjøre endringer som er små og samtidig være tålmodig. Sett små må som du kan klare å oppnå. Da vinner du hver gang du setter et mål. Eksempler på smarte mål kan være: - Lage 1 sunn og velsmakende middag 1 gang pr uke. - Spise 3 ulike frukter/grønnsaker annenhver dag. - Lage en sunn lunch klar til neste dag pr uke. - Gå en halvtimes rask gange 3 ganger i uken. - Drikk 5 glass vann hver dag. Etterhvert kan du øke forsiktig. Dersom du gjør for store inngrep i hverdagen går man bare lei og det blir slik du beskriver. Start i det små. Før du vet ordet av det spiser du sunt annenhver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå