estrella Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Nå har vi satt dato og funnet lokale, men siden vi veldig gjerne vil ha det lokalet vi vil ha, så er det lenge til. Litt for lenge i mine øyne, men sånn ble det nå (august 2016). Den positive siden er jo at vi definitivt har nok tid på å spare penger, men jeg som er veldig klar for bryllupet vil veldig gjerne småpusle med ting, relatert til bryllupet. Har dere noen gode forslag? Jeg ser ikke for meg å kjøpe masse store ting, rett og slett for jeg vil nok glemme ut hva jeg har kjøpt (og kjøper dobbelt opp) og i frykt for å finne noe finere/bedre, men litt DIY o.l kan jo være koselig. (Vi har lyst å gjøre mest mulig selv)
Gjest constance90 Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Hva med å begynne å lage bordkort og invitasjoner? Så kan du bruke masse tid på å perfeksjonere dem som du vil
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 bestill småting fra ebay, til du finner ut hva du vil ha til bordkort, invitasjoner, pynt, dekorasjoner, stoltrekk.....osv. tar litt tid å lete etter de tingene som er bra og man må prøve å feile. kombinert med at det av og til tar noen uker før man får pakken, så trenger man god tid på dette om man skal gjøre gode kupp ellers kan du jo begynne på en sang eller et dikt til din kjære, eller rett og slett begynne på en bildesammensetning til ham Anonymous poster hash: 2ade3...564
Gjest Hjertesukk Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Du kan lage et skikkelig budsjett, skrive gjesteliste, lage save the date kort (sendes normalt ikke mer en et år i forveien da), finne fargetema, prøve på brudekjoler (du trenger jo ikke å bestemme deg riktig enda, men gøy likevel), vurdere toastmaster og forlover - er det soleklart hvem det blir? snakk med mamma /venninner om bryllupet og KOS deg! mitt beste råd er å lukke ørene for de som er uenige i hvordan dere legger opp dagen, det er deres dag og dere bestemmer
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Glem hele bryllupet of begynn å tenkte på det om to år? Anonymous poster hash: f60ae...3de 3
Athene Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Pinterest! Er min nye hobby for alt som krever inspirasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Glem hele bryllupet of begynn å tenkte på det om to år?Anonymous poster hash: f60ae...3de I agree... Kommer til å bli drittlei bryllup. Jeg er lei nå, enda vi bare har ett år å ordne ting på (og nå er det 4mnd til bryllupet). Enda har jeg outsourcet alt dill og dall til svigers. Og husk - hvis du styrer mye med at alt skal være i samme stil etc etc, - det kommer en dag du må ordne med takkekortene også. Men nå er det sikkert folk som har tid til å styre med dette da-- så.. (for meg er slike ting et styr, andre sikkert hygge). Anonymous poster hash: 03173...377
estrella Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2014 Glem hele bryllupet of begynn å tenkte på det om to år?Anonymous poster hash: f60ae...3de I agree... Kommer til å bli drittlei bryllup. Jeg er lei nå, enda vi bare har ett år å ordne ting på (og nå er det 4mnd til bryllupet). Enda har jeg outsourcet alt dill og dall til svigers. Og husk - hvis du styrer mye med at alt skal være i samme stil etc etc, - det kommer en dag du må ordne med takkekortene også. Men nå er det sikkert folk som har tid til å styre med dette da-- så.. (for meg er slike ting et styr, andre sikkert hygge). Anonymous poster hash: 03173...377 Jeg ser den biten, men det var nå heller ikke det jeg lurte på. Jeg kommer ikke til å bruke 2,5 år på å planlegge bryllupet, jeg kommer ikke til å styre med å ha alt i samme stil, nettopp fordi jeg ikke ser poenget i at ALT skal være perfekt. Vi vet sånn ca hvor mange vi vil invitere, sånn ca hvor mye penger som trengs og målet vårt er å ha en dag/kveld hvor folk koser seg, hvor det er noe for alle og en litt mer avslappet følelse over det hele (m.a.o er det ikke krise om brudepikene ikke matcher brudene). Grunnen til at jeg spurte etter morsomme tips er rett og slett fordi jeg er en ekstremt treg person. Jeg starter gjerne på noe i morgen og så ligger det i både en og to (om ikke seks) måneder før jeg fortsetter:) Dessuten synes jeg det er litt koselig (i et halvt år til).
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Ett tips er å finne noe du kan lage (bordkort? dekorasjoner? invitasjoner?) mens du ser på TV o.l. Da er det lettere å holde det gående synes jeg ihvertfall Anonymous poster hash: c9b66...23a
estrella Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2014 Hva med å begynne å lage bordkort og invitasjoner? Så kan du bruke masse tid på å perfeksjonere dem som du vil bestill småting fra ebay, til du finner ut hva du vil ha til bordkort, invitasjoner, pynt, dekorasjoner, stoltrekk.....osv. tar litt tid å lete etter de tingene som er bra og man må prøve å feile. kombinert med at det av og til tar noen uker før man får pakken, så trenger man god tid på dette om man skal gjøre gode kupp ellers kan du jo begynne på en sang eller et dikt til din kjære, eller rett og slett begynne på en bildesammensetning til ham Anonymous poster hash: 2ade3...564 Du kan lage et skikkelig budsjett, skrive gjesteliste, lage save the date kort (sendes normalt ikke mer en et år i forveien da), finne fargetema, prøve på brudekjoler (du trenger jo ikke å bestemme deg riktig enda, men gøy likevel), vurdere toastmaster og forlover - er det soleklart hvem det blir? snakk med mamma /venninner om bryllupet og KOS deg! mitt beste råd er å lukke ørene for de som er uenige i hvordan dere legger opp dagen, det er deres dag og dere bestemmer Pinterest! Er min nye hobby for alt som krever inspirasjon. Takk for gode forslag. Pinterest? Har bare ett tegn til det: . Fantastisk side! Sang/dikt er vel ikke helt min side, jeg eier ikke evnen til å lage, men hadde jo sikkert vært et artig påfunn så lenge jeg slipper å synge/fremføre
estrella Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2014 Ett tips er å finne noe du kan lage (bordkort? dekorasjoner? invitasjoner?) mens du ser på TV o.l. Da er det lettere å holde det gående synes jeg ihvertfall Anonymous poster hash: c9b66...23a Jeg har et helt hobbyrom av papir, dekor og gudene vet hva Kan bruke 6 timer på et kort (blir aldri fornøyd). Jeg vet ikke helt om jeg tør å lage slike ting selv, for jeg kommer sikkert til å aldri bli fornøyd, noe som resulterer i sikkert 20 timer med bare lage bordkort Men når jeg tenker meg om, så kan det jo være greit å prøve seg på en enkel variant, som ikke krever like mye som når jeg lager kort på bestilling, bare for å se om det er aktuelt.
Wonders Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Pinterest! Er min nye hobby for alt som krever inspirasjon. Ja og så mye smart man kan gjøre som man ikke har tenkt på a gitt...
estrella Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2014 Ja og så mye smart man kan gjøre som man ikke har tenkt på a gitt... Det er også sykt mye som jeg tenker "å kult, det vil jeg prøve", som jeg aldri somler meg til.. Men morsomt å se likevel! 1
Birdo Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner halvveis til åssen du har det, begynte å planlegge bryllupet mitt når det var nesten to år til bryllupet så nå er jeg så og si ferdig med det meste Nyt tiden mens du kan, for tiden går fortere enn man tror, hehe
estrella Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner halvveis til åssen du har det, begynte å planlegge bryllupet mitt når det var nesten to år til bryllupet så nå er jeg så og si ferdig med det meste Nyt tiden mens du kan, for tiden går fortere enn man tror, hehe Jeg vet ikke helt hvilken ende sånne her ting skal startes i. På en side tenker jeg "det er fryktelig lenge til", på den andre siden vet jeg at to år går kjempefort, særlig når man er opptatt med ny leilighet (og oppussing), jobb og etterhvert fulltidsstudier. Vips så har 2 år gått! Men det liksom litt for tidlig å starte med innkjøp Ikke vet jeg hva vi vil ha heller! Jeg gruer meg til den ordentlige planleggingen skal starte
Birdo Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 Jeg vet ikke helt hvilken ende sånne her ting skal startes i. På en side tenker jeg "det er fryktelig lenge til", på den andre siden vet jeg at to år går kjempefort, særlig når man er opptatt med ny leilighet (og oppussing), jobb og etterhvert fulltidsstudier. Vips så har 2 år gått! Men det liksom litt for tidlig å starte med innkjøp Ikke vet jeg hva vi vil ha heller! Jeg gruer meg til den ordentlige planleggingen skal starte Hehe, ikke sant Jeg startet med åssen tema jeg ville ha, og fargene, så datt resten på plass egentlig, hehe. Har ikke begynt å handle inn enda, men skal begynne smått nå snart vel. Er jo bare 1 år og 4 mnd igjen
estrella Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, ikke sant Jeg startet med åssen tema jeg ville ha, og fargene, så datt resten på plass egentlig, hehe. Har ikke begynt å handle inn enda, men skal begynne smått nå snart vel. Er jo bare 1 år og 4 mnd igjen Vi har pratet litt om tema og farger og slike ting, så jeg vet jo sånn ca hva vi vil ha, foreløpig iallefall. Det blir nok lettere når det nærmer seg og man faktisk kan se på ting man tenker å ha, føler det er litt for tidlig å titte på kjoler f.eks, for jeg forandrer fort smak i løpet av 2 år
Pippi85 Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har det litt som deg. Skal gifte oss juni 2016. og har lokalet klart. Jeg driver og vurdere og begynne på innbydelser og bordkort. For jeg er ei som bruker lang tid på sånne ting. og har veldig lyst til og lage det selv.
Løvefrøken Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 husk også å begynne å tenke på ønskeliste da...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Lese bryllupsmagasiner? Jeg venter på frieri nå så føler meg litt teit som gjør slikt selv om vi ikke egentlig er forlovet enda selv om jeg vet at det ikke går lang tid mellom frieri og bryllup for oss. Smugleser bryllupsmagasiner, finner masse greier på pinterest, og henger litt her inne Anonymous poster hash: 6f977...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå