Narkissa Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Hei I en eller annen tråd for en tid tilbake la du ut noen fantastiske bilder av stockings , strømpeholdere etc med høyt liv. Har du noen fine linker til meg?
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Hei I en eller annen tråd for en tid tilbake la du ut noen fantastiske bilder av stockings , strømpeholdere etc med høyt liv. Har du noen fine linker til meg? Lenker skal du få ser du: Strømpebelter finner du ganske mange steder, men ikke alle er like gode. Tips er å se etter at det er skikkelige klyper og at du kan låse stroppene i valgt lengde. Kiss Me Deadly (lenke i bildet) - størrelsene er helt normale. En Small er en Small. Joanna's Wardrobe: - hun lager også gode strømpebelter. Disse er litt store i størrelsen, så ligger du mellom to størrelser så ta den minste. Tilbud på noen av beltene for øyeblikket. Du kan gjøre noen meget gode kjøp. What Katie Did: - Helt ok strømpebelter, men jeg synes ikke de slår KMD og Joanna's. Merk at her er størrelsene slik de var på 50-tallet. Så en Small er ikke det du normalt forbinder med en Small. Str. 36 er ikke dagens kjedebutikk 36, den er en 50-talls 36 (livvidde 58cm). Bruk måleskjemaet, det er viktig her. Stockingshq: - bra strømpebelter, men de er store i størrelsen. Small er litt for stort for meg... og det på det inderste hektet. De fører også noen spanske strømpebelter som er litt mindre enn normalt. Strømper finner du bl.a. hos: Stockingshq Uktights - og hos de nevnte forhandlere av strømpebelter. Spesielt hos KMD er det noen flotte spesialfarver å finne siden Catherine er drivende dyktig til å få spesiallaget strømper i litt andre farver enn sort og hudfarvet. Altså nettbutikker eller butikker? I Norge ! Det har ikke slått deg å sende henne en PM? Siden det kan være av interesse for flere så havner det her, - selv om det nok burde vært på Klær og sko siden dette ikke er undertøy designet for soveromsaktivitet, men for daglig bruk. At det pent kombineres med himmelhøye stiletter, skjørt eller kjoler... og kan gi en mann 'naughty thoughts' er jo en bieffekt... Endret 12. mars 2014 av Lille-pus 4
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Lenker skal du få ser du: Strømpebelter finner du ganske mange steder, men ikke alle er like gode. Tips er å se etter at det er skikkelige klyper og at du kan låse stroppene i valgt lengde. Kiss Me Deadly (lenke i bildet) - størrelsene er helt normale. En Small er en Small. Joanna's Wardrobe: - hun lager også gode strømpebelter. Disse er litt store i størrelsen, så ligger du mellom to størrelser så ta den minste. Tilbud på noen av beltene for øyeblikket. Du kan gjøre noen meget gode kjøp. What Katie Did: - Helt ok strømpebelter, men jeg synes ikke de slår KMD og Joanna's. Merk at her er størrelsene slik de var på 50-tallet. Så en Small er ikke det du normalt forbinder med en Small. Str. 36 er ikke dagens kjedebutikk 36, den er en 50-talls 36 (livvidde 58cm). Bruk måleskjemaet, det er viktig her. Stockingshq: - bra strømpebelter, men de er store i størrelsen. Small er litt for stort for meg... og det på det inderste hektet. De fører også noen spanske strømpebelter som er litt mindre enn normalt. Strømper finner du bl.a. hos: Stockingshq Uktights - og hos de nevnte forhandlere av strømpebelter. Spesielt hos KMD er det noen flotte spesialfarver å finne siden Catherine er drivende dyktig til å få spesiallaget strømper i litt andre farver enn sort og hudfarvet. I Norge ! Siden det kan være av interesse for flere så havner det her, - selv om det nok burde vært på Klær og sko siden dette ikke er undertøy designet for soveromsaktivitet, men for daglig bruk. At det pent kombineres med himmelhøye stiletter, skjørt eller kjoler... og kan gi en mann 'naughty thoughts' er jo en bieffekt... Takk for lenker.
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Tusen hjertelig takk skal du ha Min fornøyelse Bare å spørre, så skal jeg prøve å hjelpe som best jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå