Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns vi trenger en tråd hvor det informeres om de verste maskaraene som finnes på markedet. Kjøpte nylig en maskara fra Lancome (STAR) og det må være den verste maskaraen jeg noen gang har prøvd. Den gir null lengde til vippene og drysser når jeg påfører den og drysser hele tiden, ser ut som jeg har sovet med maskara og brukt en uttørka maskara. :( Følte jeg kastet 300 rett i søpla!

Anonymous poster hash: 12f7c...36e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en maskara fra Elisabeth Arden og den ble brukt et par ganger, for så lagt rett på hylla. Strødde som bare det så jeg endte opp med mer maskara under øyet enn på vippene. Har den oppfattningen av at de billige maskaraene (Loreal, Maybelline osv) ofte er mye bedre enn de dyrere!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en maskara fra Elisabeth Arden og den ble brukt et par ganger, for så lagt rett på hylla. Strødde som bare det så jeg endte opp med mer maskara under øyet enn på vippene. Har den oppfattningen av at de billige maskaraene (Loreal, Maybelline osv) ofte er mye bedre enn de dyrere!

Samme gjelder denne star-maskaraen fra Lancome også. Den drysser forferdelig mye og vippene ser ikke særlig fine ut. Denne maskaraen er den dårligste jeg har prøvd, har en fra Loreal som er mye bedre. Det var 1 maskara fra Lancome jeg likte (L-extreme), men den finnes ikke mer, og den butikkansatte anbefalte denne dårlige maskaraen.

Skrevet

Dior Show. Fysj.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dior Show. Fysj.

Den har jeg faktisk prøvd, og jeg ble ikke særlig imponert. Brukte den et par ganger før den havnet i søpla.

Skrevet

Syns egentlig alle maskaraer gir så og si det samme resultatet. Kan ikke huske å noen gang ha kjøpt en som var direkte dårlig. Bruker som regel å kjøpe max factor/Loreal.

AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig alle maskaraer gir så og si det samme resultatet. Kan ikke huske å noen gang ha kjøpt en som var direkte dårlig. Bruker som regel å kjøpe max factor/Loreal.

Jeg har faktisk ikke kjøpt en maskara fra de billige merkene som var direkte dårlig, de dårlige var bare OK. Fra de dyrere merkene har jeg kjøpt maskaraer som er skikkelig dårlige og andre igjen er veldig gode.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En eller annen fra Maybelline, for den ga jeg fra meg etter bare ett bruk.

Husker bare jeg begynte å le når jeg tok den på, den var så våt at vippene kun ble litt svarte, THAT´s IT!!

Mine vipper er korte og litt rette til info.

Anonymous poster hash: cb010...d45
AnonymBruker
Skrevet

Dette er sikkert å banne i kjerka, for jeg har inntrykk av at "alle" elsker denne mascaraen:

Men YSL sin Effet faux cils synes jeg virkelig ikke er noe særlig å skryte av altså. Ja, den gir forholdsvis bra volum og vippene ser lange og fine ut. Men det holder jo bare i en halvtimes tid, så begynner masse av mascaraen å legge seg under øynene og man får pandaøyne. I tillegg synes jeg den varer veldig kort, etter en knapp måned er hylsen mer eller mindre tom, og jeg forventer faktisk mer av en så dyr mascara.

Jeg trodde jeg hadde hatt uflaks og fått en gammel mascara første gangen jeg kjøpte den, siden det er så mange som elsker den. Så et års tid senere kjøpte jeg meg en ny på tax free for å gi den en sjanse til. Men nei, eksakt samme resultat som første gang, så den kjøper jeg aldri igjen!

Anonymous poster hash: d86ce...635

Skrevet

Alle maskaraer som ikke er vannløselige :P Vippene mine står vanligvis rett frem, så jeg må alltid bruke vippetang. Når jeg bruker vannfast mascara virker det som de tørker bedre og holder seg bedre. Om jeg ikke bruker vannfast derimot, går det ca en halvtime til vippene mine nesten er bøyd nedover. Et tips til folk som kanskje sliter med det samme :)

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

For meg kommer det mere an på børsten enn formulaen.

Alt med gummibørster syns jeg er pyton. Men så fort jeg bruker favorittbørsten min, så er alle mascaraene jeg har prøvd helt fine, så lenge de er vannfast.

• Liker 1
Skrevet

Synes loreal mascaraen med to tuber (hvit og rød) var helt grusom. Endte opp med mørke grå vipper og det klumpet så mye at det så ut som jeg hadde 5 vipper eller noe. Ga den til en venninne..

• Liker 5
Skrevet

Dette er sikkert å banne i kjerka, for jeg har inntrykk av at "alle" elsker denne mascaraen:

Men YSL sin Effet faux cils synes jeg virkelig ikke er noe særlig å skryte av altså. Ja, den gir forholdsvis bra volum og vippene ser lange og fine ut. Men det holder jo bare i en halvtimes tid, så begynner masse av mascaraen å legge seg under øynene og man får pandaøyne. I tillegg synes jeg den varer veldig kort, etter en knapp måned er hylsen mer eller mindre tom, og jeg forventer faktisk mer av en så dyr mascara.

Jeg trodde jeg hadde hatt uflaks og fått en gammel mascara første gangen jeg kjøpte den, siden det er så mange som elsker den. Så et års tid senere kjøpte jeg meg en ny på tax free for å gi den en sjanse til. Men nei, eksakt samme resultat som første gang, så den kjøper jeg aldri igjen!

Anonymous poster hash: d86ce...635

Jeg er helt enig angående YSL Faux cils, den tynger ned mine litt korte og rette vipper kort tid etter påføring. YSL sin Singulier Mascara (ikke vannfast) er derimot en av de få som faktisk holder litt på en bøy på mine vipper etter at jeg har brukt Shiseido sin vippetang.

Så der har jeg funnet min løsning på vakre vipper - i motsetning til Faux cils som er oppskrytt etter min mening :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dior Show-mascaraen. Jeg kjøper bedre mascaraer fra iherb til under hundrelappen.

Anonymous poster hash: a0e01...876
Skrevet

Dior Show. Fysj.

Beste mascaraen jeg har prøvd. Får lange, fyldige, bøyde vipper som holder hele dagen. Jeg har prøvd mange, men vender stadig tilbake til denne.

Det er umulig å lage en liste over de verste. Ulike børster og mascaraer passer til ulike personer. Jeg har tykke,lange vipper, så Dior Show sin børste er den eneste sum duger på meg.

For meg er blant annet Maybelline sin rosa (en av best-sellers worlwide) noe av det verste jeg har prøvd.

• Liker 4
Skrevet

Beste mascaraen jeg har prøvd. Får lange, fyldige, bøyde vipper som holder hele dagen. Jeg har prøvd mange, men vender stadig tilbake til denne.

Det er umulig å lage en liste over de verste. Ulike børster og mascaraer passer til ulike personer. Jeg har tykke,lange vipper, så Dior Show sin børste er den eneste sum duger på meg.

For meg er blant annet Maybelline sin rosa (en av best-sellers worlwide) noe av det verste jeg har prøvd.

Enig, jeg liker også Diorshow. Det er den eneste som har gitt meg flotte vipper. Nå bruker jeg Diorshow Iconic, liker den godt.

• Liker 1
Skrevet

Den tørket ut etter 2 uker, og mine vipper ble skikkelig eddekoppvipper. Klumpete og sammenklistra. Men hver sin smak :)
  • Liker 3
Skrevet

Synes loreal mascaraen med to tuber (hvit og rød) var helt grusom. Endte opp med mørke grå vipper og det klumpet så mye at det så ut som jeg hadde 5 vipper eller noe.

Enig. Denne er helt forferdelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra max factor.De tørker fort ut,og klumper seg bare.

Anonymous poster hash: 88c71...8a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fra YSL(husker ikke navn..), men den var rett og slett "klissete" og fikk pandaøyne etter en dag. Tok jeg på vippene mine fikk jeg masse mascara på fingrene. Liker bedre en mascara som er "tørr", men som naturligvis ikke drysser.

Den billige rosa og grønne fra Maybelline. Den gir ikke vippene mine noe, rett og slett.

Volume Million Lashes fra Loreal. Resultatet er klumpete vipper hos meg.

Favorittene derimot er Diorshow extase og Diorshow iconic, den fra Chanel som gir volum og noen fra Maybelline/Loreal og Masterpiece Max. Tror jeg har prøvd omtrent alle mascaraer på markedet i løpet av mitt liv. :P

Anonymous poster hash: b5d97...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...