Gå til innhold

Noen som opplever å nå målene sine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag fikk jeg for første gang i hele mitt liv høre: "wow, du har gått ned mye i vekt i det siste ass" (noe i den dur). Personen som sa det "ploppet" bare ut med det, og det var tydelig at hun var imponert og "bare måtte si det". Jeg har villet gå ned i vekt så utrolig lenge da jeg har hatt endel ekstra kilo. Jeg har nettopp nådd delmålet mitt, og jeg ble så utrolig glad for at det begynner å synes, og også så mye at jeg får kommentarer på det! Har ganke lenge drømt om at noen skal si noe slikt, for det betyr at jeg er på god vei mot det stedet jeg vil være med vekten min:)

Noen andre som føler de endelig begynner å nå noen mål de har satt seg (vekttap, treningsmål e.l.) Hvordan følese det? Noen gode "jeg klarte det!" øyeblikk å dele?

Anonymous poster hash: acc58...534
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 65-70 kg. Føles jævlig bra, men samtidig ekstreeeemt irriterende med di 10-15 kg som henger igjen. Opplever folk som ikke kjenner meg igjen og får ofte komplimenter, men vanskelig å ta imot...

Anonymous poster hash: e5ae8...f09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 65-70 kg. Føles jævlig bra, men samtidig ekstreeeemt irriterende med di 10-15 kg som henger igjen. Opplever folk som ikke kjenner meg igjen og får ofte komplimenter, men vanskelig å ta imot...

Anonymous poster hash: e5ae8...f09

WOW! gratulerer så mye, det er virkelig sterkt gjort av deg! Ikke alle som klarer å gå ned så mye. Hvorfor synes du det er vanskelig å ta imot komplimenter?

- TS

Anonymous poster hash: acc58...534

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig stolt. Fra å ikke kunne jogge pga overvekt og dårlig fysisk form kan jeg nå jogge sammenhengende 6 km om jeg presser meg. Jeg er også mye mye sterkere og generelt i bedre fysisk form. Jeg oppnår alt jeg bestemmer meg for. Har gått ned over 15 kg på to år og har omtrent 15 kg igjen. Jeg har som endelig mål å være i god fysisk form innen to år.

Er mann btw.

Anonymous poster hash: 047a3...2c6
Skrevet

JA!

Gått ned 12 kg, og får MANGE kommentarer, nesten daglig, på "den nye kroppen" min :)
Har fremdeles litt igjen, men det er så deilig å nå delmål! =)

Hadde romslige mål, og nådde vektmålet jeg hadde satt for sommeren nå nylig, så det har gått raskere enn jeg hadde trodd. Men så har jeg vært veldig streng med maten og trent endel også da :)

Skrevet

Gått ned fra 90 til 73 det siste året. Fått masse kommentarer fra både nære venner og familie, også fra bekjente som jeg ikke har sett på flere år. Det går i "det er jo nesten ikke mer igjen av deg" og "shit, så slank du har blitt, du må ha gått ned masse". Den beste kommentaren må likevel være "hva trener du? Du har jo drømmekroppen! jeg må begynne å trene som deg"

Ser det ikke helt selv da, men man blir jo vant til sin egen kropp og nye vekt! Uansett deilig å få tilbakemeldinger fra andre, selv om jeg skulle ønske jeg kunne være litt mer fornøyd selv. I speilet ser jeg bare en person som trenger å miste 8-10 kg til for å bli fornøyd...

Skrevet

Begynte å trene etter fødsel, gått ned 23 av 30 kg. Så er ikke helt i mål enda. Men for første gang på over 10 år klarer jeg å løpe mer enn 30 sek(astma kombinert med ekstremt dårlig kondis). Kan nå løpe ti minutt. Ikke stort for andre kanskje, men veldig stort for meg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned fra 111kg til 74 kg. :-) var greit selvtillit styrkene det. Mangle komplemangler.

Anonymous poster hash: ae995...127

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...