AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Sliter forsatt med litt slapp og dvask mage. Rumpa og lårene mine skulle jeg gjerne strammet opp, og jeg har lyst på en fit kropp. Burde jeg fokusere på å bygge muskler, eller burde jeg gå ned i fettprosent? Føler selv at jeg har lite muskler, så derfor ser jeg ganske dvask ut, selv om vekta mi er lav. Kan jeg bygge muskler/bli fit om jeg spiser i et lite underskudd, samtidig som jeg trener styrketrening? Anonymous poster hash: eb8a6...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Ts her. Er forresten 164 cm høy og veier 51 kg. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Ts her. Er forresten 164 cm høy og veier 51 kg. Anonymous poster hash: eb8a6...bee Du skal ikke gå ned i vekt. Alt du trenger er muskler. Med mer muskler vil fettprosenten gå ned og du vil bli mer fit. Om du slanker deg så vil du bare miste enda mer verdifull muskelmasse og bli en magrere slapp versjon av deg nå. 1
Toxicwonderland Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Absolutt ikke gå ned i vekt, nei! Muskler er tingen, fint og smart. Bygger du ett bra sett med muskler, vil du nok gå opp litt i vekt, men kroppen vil sannsynligvis bli myye strammere! Du bør ikke fokusere på det du ser på vekta, men det du ser i speilet :-)
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Du skal ikke gå ned i vekt. Alt du trenger er muskler. Med mer muskler vil fettprosenten gå ned og du vil bli mer fit. Om du slanker deg så vil du bare miste enda mer verdifull muskelmasse og bli en magrere slapp versjon av deg nå. Takk for svar. Jeg skjønner hva du mener, og du har nok rett i det du sier. Så styrketrening og et proteinrik kosthold/overskudd er det som skal til? Ikke noe ned i vekt greier? Kan jeg få gode resultater til sommeren om jeg begynner nå? Er en del spørsmål her, men virker som om du har en del peiling på dette. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Absolutt ikke gå ned i vekt, nei! Muskler er tingen, fint og smart. Bygger du ett bra sett med muskler, vil du nok gå opp litt i vekt, men kroppen vil sannsynligvis bli myye strammere! Du bør ikke fokusere på det du ser på vekta, men det du ser i speilet :-) Ja har skjønt at det er muskler jeg må skaffe meg. Har veid 49 kg på det minste, og da følte jeg at jeg forsatt hadde dvask kropp, så å gå ned i vekt hjelper nok ikke nei. Ser det nå. Takk for svar. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Opp i muskelmasse ja! Anonymous poster hash: a1c51...260
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar. Jeg skjønner hva du mener, og du har nok rett i det du sier. Så styrketrening og et proteinrik kosthold/overskudd er det som skal til? Ikke noe ned i vekt greier? Kan jeg få gode resultater til sommeren om jeg begynner nå? Er en del spørsmål her, men virker som om du har en del peiling på dette. Anonymous poster hash: eb8a6...bee Ikke ta av med proteiner. Mange noobs som gjør den feilen og skal drikke proteinshaker og kjøre på med masse proteiner. Det er begrenset hvor mye av proteinene kroppen klarer å ta til seg. Sats på et normalt og variert kosthold, men gjerne med hovedfokus på proteiner og fett sammen med trege karbohydrater. Eks Frokost Havregrøt Lunsj Kylling med avokadosalat Mellom Frukt og nøtter/gresk yoghurt med musli etc Middag 200 gram kjøtt med en knytteneve ferdig kokt fullkornsris/pasta/1 søtpotet og massegrønnsaker Kvelds Skinkeomelett/proteinpannekaker etc Før trening 1 frukt Rett etter trening Riskjeks/sjokomelk/banan Hold deg på et lite overskudd og juster etterhvert som du ser hvordan resultatene blir. Ta frem målebånd og kamera og gjør dette hver mnd. Vekta kan du bare kaste da den ikke er et issue med deg 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Ikke ta av med proteiner. Mange noobs som gjør den feilen og skal drikke proteinshaker og kjøre på med masse proteiner. Det er begrenset hvor mye av proteinene kroppen klarer å ta til seg. Sats på et normalt og variert kosthold, men gjerne med hovedfokus på proteiner og fett sammen med trege karbohydrater. Eks Frokost Havregrøt Lunsj Kylling med avokadosalat Mellom Frukt og nøtter/gresk yoghurt med musli etc Middag 200 gram kjøtt med en knytteneve ferdig kokt fullkornsris/pasta/1 søtpotet og massegrønnsaker Kvelds Skinkeomelett/proteinpannekaker etc Før trening 1 frukt Rett etter trening Riskjeks/sjokomelk/banan Hold deg på et lite overskudd og juster etterhvert som du ser hvordan resultatene blir. Ta frem målebånd og kamera og gjør dette hver mnd. Vekta kan du bare kaste da den ikke er et issue med deg Takk for svar! Å ta bilder av meg selv var absolutt ikke dumt. Får høre om søstra mi kan ta et par bilder av meg. Ble ordentlig motivert nå! Har proteinpulver i kjøkkenskapet, men om et vanlig kosthold er godt nok så skal jeg prøve på det. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar! Å ta bilder av meg selv var absolutt ikke dumt. Får høre om søstra mi kan ta et par bilder av meg. Ble ordentlig motivert nå! Har proteinpulver i kjøkkenskapet, men om et vanlig kosthold er godt nok så skal jeg prøve på det. Anonymous poster hash: eb8a6...bee Ikke glem målebåndet. Du vil mest sannsynlig gå opp i vekt, men målene vil krympe når fettet smelter bort og musklene popper frem. Bare se på denne dama. Er 4 cm høyere enn deg og veier 65 kilo http://fitnessbloggen.no/line-bjerk-vektnedgang-intervju/
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Ikke glem målebåndet. Du vil mest sannsynlig gå opp i vekt, men målene vil krympe når fettet smelter bort og musklene popper frem. Bare se på denne dama. Er 4 cm høyere enn deg og veier 65 kilo http://fitnessbloggen.no/line-bjerk-vektnedgang-intervju/ Shit det var litt sykt. Synes faktisk at hun ser bedre ut enn meg, og da forstår jeg jo hvor u-viktig vekta er. Får prøve meg på måleband ja, takk for svar. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Ikke glem målebåndet. Du vil mest sannsynlig gå opp i vekt, men målene vil krympe når fettet smelter bort og musklene popper frem. Bare se på denne dama. Er 4 cm høyere enn deg og veier 65 kilo http://fitnessbloggen.no/line-bjerk-vektnedgang-intervju/ Ok dette hørest sikkert sykt teit ut. Men kunne jeg sendt deg et bilde av kroppen min på melding, sånn at du kan se utgangspunktet mitt? Vet liksom ikke helt hvor lang tid det tar før jeg oppnår det jeg ønsker. Ønsker en fit kropp. Anonymous poster hash: eb8a6...bee
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Ikke glem målebåndet. Du vil mest sannsynlig gå opp i vekt, men målene vil krympe når fettet smelter bort og musklene popper frem. Bare se på denne dama. Er 4 cm høyere enn deg og veier 65 kilo http://fitnessbloggen.no/line-bjerk-vektnedgang-intervju/ Jeg er ikke noe creepy stalker; Ville bare si at jeg har sett deg i treningstråder og du virker utrolig flink. Rådene dine er kjempe bra, og jeg merker jeg blir skikkelig motivert av å se hva du spiser. Hilsen en fan! Anonymous poster hash: a1c51...260 2
Gjest Runforit Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Ok dette hørest sikkert sykt teit ut. Men kunne jeg sendt deg et bilde av kroppen min på melding, sånn at du kan se utgangspunktet mitt? Vet liksom ikke helt hvor lang tid det tar før jeg oppnår det jeg ønsker. Ønsker en fit kropp. Anonymous poster hash: eb8a6...bee Bare send bilde du Bare koselig å hjelpe
Gjest Runforit Skrevet 12. mars 2014 #15 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er ikke noe creepy stalker; Ville bare si at jeg har sett deg i treningstråder og du virker utrolig flink. Rådene dine er kjempe bra, og jeg merker jeg blir skikkelig motivert av å se hva du spiser. Hilsen en fan! Anonymous poster hash: a1c51...260 Tusen takk Veldig hyggelig å høre
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #16 Skrevet 12. mars 2014 Går du opp i muskelmasse går du samtidig ned i fettprosent...såååå.... du trenger ikke velge mellom de hensynene. Anonymous poster hash: 4334c...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå