AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Rundt kl 18 idag tok jeg en løpetur ute på ca en time. Ble sliten, men føler meg ikke sånn HELT utmattet her jeg sitter nå. Tenker på å løpe litt intervaller på mølla rundt kl 10 i morgen, før jeg skal på jobb. Er dette lurt med tanke på hvor lang tid det tar for kroppen å hente seg inn igjen etter en løpetur? Viljen er jo på plass, men vil ikke gjøre noe som kan skade eller gjøre kroppen min utkjørt. Er veeeldig glad i å løpe, derfor jeg vil Er ganske bra trent fra før, så er ikke nybegynner. Anonymous poster hash: 23336...f6e
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Rundt kl 18 idag tok jeg en løpetur ute på ca en time. Ble sliten, men føler meg ikke sånn HELT utmattet her jeg sitter nå. Tenker på å løpe litt intervaller på mølla rundt kl 10 i morgen, før jeg skal på jobb. Er dette lurt med tanke på hvor lang tid det tar for kroppen å hente seg inn igjen etter en løpetur? Viljen er jo på plass, men vil ikke gjøre noe som kan skade eller gjøre kroppen min utkjørt. Er veeeldig glad i å løpe, derfor jeg vil Er ganske bra trent fra før, så er ikke nybegynner. Anonymous poster hash: 23336...f6e Ikke noe stress. Jogger selv hver dag. Er du i form og kroppen er vant med løping så kjenner du selv på kroppen når den trenger hvile. 2
Supraspinatus Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Null problem. Det som er mye er om du løper f.eks. flere intervalløkter hver dag over tid. Uansett om volumet er høyere enn du tåler så er det ikke farlig å overtrene i perioder. Kroppen tilpasser seg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Ikke noe stress. Jogger selv hver dag. Er du i form og kroppen er vant med løping så kjenner du selv på kroppen når den trenger hvile. Null problem. Det som er mye er om du løper f.eks. flere intervalløkter hver dag over tid. Uansett om volumet er høyere enn du tåler så er det ikke farlig å overtrene i perioder. Kroppen tilpasser seg. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 23336...f6e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Det er mye mer naturlig med overgangen kveldsøkt --> morgenøkt, enn morgenøkt --> kveldsøkt samme dag, for så fremt du har en normal natts søvn er jo kroppen tvunget til å hvile mellom de to førstnevnte. Anonymous poster hash: 59f8a...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå