Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min siden september 2013 og nå i februar begynte jeg å få mistanker om at han er utro med meg! :cry:

Jeg så helt tilfeldig på hans telefon når han fikk en melding via whatsapp der en kvinne skrev til han ''Savner deg :hjerter::hjerter: '', jeg gikk ikke inn på hans telefon akkurat da, men ved en senere anledning fikk jeg hans telefon mens han skulle på butikken og da ville jeg benytte anledningen til å sjekke det. Jeg gikk da inn på appen whatsapp for å se på samtalene, men denne kvinnens navn og samtale var blitt slettet fra samtaleloggen. Jeg tør heller ikke bare spørre han rett ut om han er utro før jeg vet det helt sikkert da jeg er redd for at det skal ødelegge om det skulle vise seg å være noe helt annet enn det jeg frykter.

hvordan avslørte du din elskede om utroskapen? har du noen gang beskyldt noen for å være det når de ikke var det? Jeg hater å tenke på det og særlig siden jeg ikke har fått noen andre anledninger til å sjekke det! kva skal eg gjæra? :unsure:

jeg blir takknemlig for alle svar!

Anonymous poster hash: ab4dd...563
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Gjest Ninab
Skrevet

Hu som han hadde vært utro med kom på arbeidsplassen min og annonserte det. Til alle. Utenom. Meg.

:sjokkert: Oh my GOD!

Jeg fant det ut på væremåten hans jeg... klassiskt liksom, begynte stelle seg mer, brukte parfyme, opptatt av klærne sine, han gikk med mobilen på seg hele tiden noe som var helt uvanlig.. også fant jeg sms'er..

Andre gangen fant jeg det ut via chat på facebook som sto oppe.. :vetikke:

Skrevet

Jeg synes du skal spørre han hvem det er som savner han så fælt. Bedre å få ei rask avklaring på det, enn å bli gående å gruble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...