Gå til innhold

Kronprinsessens far på turne med Sputnik & Cowboy-Laila

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Rystet

Jeg er rystet over den aktuelle nyheten om at Kronprinsessens far, Sven O., skal reise landet rundt med slagere som "Nå skal vi skilles Johanne" m.fl.

Jeg synes ikke det er sømmelig og anstendig at bestefaren til den neste dronningen, svigerfaren til den neste kongen, og faren til Krinprinsessen valfarter Norge rundt med Cowboy-Laila og Sputnik.

Er det anstendig at en inngiftet i kongefamilien skriver autografer på brystene til ivrige kvinner og stiller opp i Se og Hør og Her og Nå regelmessig?

Er det riktig at faren til Mette Marit driver big business på kongefamilien og "utnytter" sin posisjon slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Undrer'n

Er det anstendig å stadig blande seg inn i andre menneskers gjøren og laden? Er det anstendig å stadig sladre om en mann som tilfeldigvis er faren til vår kronprisesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele fyren er usmakelig og gjør skam på datteren sin!

Synes synd på MM! :(

Mer får tør jeg ikke si pga det at man skal være litt diskrèt i kritikk av off. personer etc,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Det er vel faktisk bare en av følgende ved å la en tronarving velge fritt hvem han vil ha til ektefelle og som landets kommende dronning.

Nytter ikke å fornekte familien sin - alle vet hvem han er og det virker faktisk bare "dummere" å ikke ville ha noe med ham å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg bryr meg ikke om hvem han er faren til, men jeg synes virkelig at han gjør skam på en hvilken som helst datter med måten han oppfører seg på. At dattera hans er en offentlig person som alle vet hvem er, gjør det bare verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Esther

Jamen Bjørnsdatter - han er faren hennes - det nytter ikke å skjule det. De (Kongehuset) må ha visst hvordan mannen er og hva han er troendes til å gjøre ... Når de allikevel lar henne bli norges kronprinsesse så må de faktisk bare ta dette på kjøpet - og tro at han kan få ture fram som han gjør uten at media bryr seg er naivt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Øh - det er vel lite kongehuset kan gjøre med hvordan en mann oppfører seg, samme hvem han er faren til.

Dette er det bare Sven O. som har ansvaret for, derfor synes jeg at det er trist at han oppfører seg sånn.

Trodde man forlengst var forbi de dager da man valgte gifter for sine barn etter hva slags avstamning de hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nesten bare på at noen skal hevde at dette er Mette Marit sin feil jeg nå... :roll: Stakkars jente sier jeg. Ikke fordi hun selv har valgt å tre inn i den rollen hun har fått, men fordi faren hennes ikke klarer å styre seg...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ærlig talt: Syntes dette sier sitt om Sputnik jeg! (Om ikke det meste om han er sagt fra før) Snakk om å utnytte en alkis med nyvunnet posisjon. Sven O. er jo forsåvidt unnskyldt, situasjonen hans tatt i betrakning, Mette-Marit kan ihvertfall ikke hjelpe for at faren er som han er, men de som tjener fett med penger på dette, f.eks Se&Hør, Her&NÅ og Sputnik: SKAM DERE! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest synd på de menneskene som drar på "Sputnik-festival" eller hva det nå heter..... og hører på disse "artistene".

Tenk å stå foran scenen og hyle på Sven O, og så få han til å signere puppene etterpå...

Til å grine av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rystet over den aktuelle nyheten om at Kronprinsessens far, Sven O., skal reise landet rundt med slagere som "Nå skal vi skilles Johanne" m.fl.

Jeg synes ikke det er sømmelig og anstendig at bestefaren til den neste dronningen, svigerfaren til den neste kongen, og faren til Krinprinsessen valfarter Norge rundt med Cowboy-Laila og Sputnik.

Er det anstendig at en inngiftet i kongefamilien skriver autografer på brystene til ivrige kvinner og stiller opp i Se og Hør og Her og Nå regelmessig?

Er det riktig at faren til Mette Marit driver big business på kongefamilien og "utnytter" sin posisjon slik?

Synes folk må kunne dra på turne med en musiker om dem ønsker det og får muligheten. Ønsker'n lykke til. og bli signa på puppene er forhåpentligvis frivelig, så da er det samma faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Her er så underlig

Sven O. uttalte jo til pressen at "Mette Marit sa ho var glad i mæ" (ved den store barnedåpen). Dermed ble det også slutt på skriveriene om at de to skulle være uvenner. Det var jo fint av ham å si akkurat da, for å spare sin datter for mer tull fra pressen.

Men jeg synes det er synd at pressen, Sputnik, kvinnelige ville fans og Cowboy- Laila utnytter den stakkars mannen som ikke har sett barnebarnet Marius på over ett år før den store barnedåpen.

Sven O. burde tenke seg litt om før han stilte slik opp i ukebladene. Han tjener jo på denne måten gresselig med penger, i forhold til tidligere før MM ble kongelig.

Jeg syns bare det hele er svært merkelig og her er så underlig, for å si det med Obstfelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Torkil, Oslo

Hm..spiller det noen rolle så lenge Mette Marit er en av de hotteste damene jeg vet om hvertfall!

Skulle ønske det var meg som var i Haakons sted :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvem han er faren til' date=' men jeg synes virkelig at han gjør skam på en hvilken som helst datter med måten han oppfører seg på. At dattera hans er en offentlig person som alle vet hvem er, gjør det bare verre...[/quote']

Er så enig, så enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høiby gjør som mange andre som har fått oppmerksomhet av media..

Han bruker det den er verdt for og storkoser seg..

Ikke noe galt i det mener no jeg.

Om hans datter er blitt en del av kongehuset, har ingen betydning...for hans oppførsel, han må selv få bestemme hva som er morsomt for han, ikke vi so sitter og prater om han over se og høs :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Royalwave

Danmark har Kronprinsesse Mary Elisabeth som har en god utdannelse og en far som var enkemann inntill han giftet seg på nytt for noen år siden. Faren hennes er matematikkprofessor.

Norge har kronprinsesse Mette-Marit som har div. kurs og halve studier bak seg og med en alkoholisert far som jevnlig kan sees i Se&Hør i tospann med Cowboy Laila. Nå sist observert på Sputnikfestival der han skrev autografer på damenes pupper så blekket skvatt.

Ja, ja...hva annet gjenstår å si enn;

Danmark-Norge: 10-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Noen fremme her skrev at kongehuset måtte ha vist hvordan han var....

Men folk flest viste da vel ikke hvem han var før MM ble kronprinsesse?? Det var vel først da han ble aktuell for SE og HØR og dets like?? Eller er det bare meg som ikke var så på nett.... :-?

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fullstendig enig i dette. Jeg blir flau av å lese om han og vi er IKKE i slekt. Heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...