Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt litt meldinger frem og tilbake med ei på Sukker, og synes egentlig det gikk veldig fint. Gledet meg flere dager til å få ny melding fra henne, men da den endelig kom så dumpet hun meg bare for noen andre... er så langt mellom at en mann får kontakt med noen interessante der, så jeg ditcha bare jobben, dro hjem, og nå depper jeg bare... :trist:

Anonymous poster hash: 90811...3b7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. det er jo aldri hyggelig å bli avvist, men prøv å husk at du ikke har møtt henne engang og det kan godt hende hun ikke var i nærheten av det du trudde hun var. :) Hvis det er lang tid mellom du får kontakt med en dame tror jeg nok du bør gjøre noe med fremgansmåten din, profilteksten din eller bildene dine :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Du dro faktsik hjem fra jobb pga av ei du aldri har møtt? Skjønner det er kjipt og at man får forventinger hvis tonen er god, men hva gjør du da hvis du blir dumpet etter en stund? Sånn er det med nettdating. Ingenting er satt før begge har slettet profilen sin, er min mening. Var vel i det minste bra hun var ærlig om det da.

Anonymous poster hash: a4e7b...d05
Gjest extra
Skrevet

Har sendt litt meldinger frem og tilbake med ei på Sukker, og synes egentlig det gikk veldig fint. Gledet meg flere dager til å få ny melding fra henne, men da den endelig kom så dumpet hun meg bare for noen andre... er så langt mellom at en mann får kontakt med noen interessante der, så jeg ditcha bare jobben, dro hjem, og nå depper jeg bare... :trist:

Hvordan kan noen bli dumpet av en du aldri har møtt, men kun chattet med på internett?

• Liker 1
Skrevet (endret)

jeg har hørt at det er vanskeligere for menn å finne date. De fleste menn jeg har pratet med sier det. De sier de sjelden får kontakt med ei dame. Skjønner at det er deprimerende. Det er jo livet man ønsker som går litt i grus av og til....

Endret av Meline37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har hørt at det er vanskeligere for menn å finne date. De fleste menn jeg har pratet med sier det. De sier de sjelden får kontakt med ei dame. Skjønner at det er deprimerende. Det er jo livet man ønsker som går litt i grus av og til....

Grunnen til det er ikke datingen i seg selv, men selve mediet - altså nettdating. Der er det som regel flere kvinner enn menn, og da blir det slik.

Generelt er det ikke så mye vanskeligere for menn på partnermarkedet.

Anonymous poster hash: 47e9f...346

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til det er ikke datingen i seg selv, men selve mediet - altså nettdating. Der er det som regel flere kvinner enn menn, og da blir det slik.

Dersom det er flere kvinner enn menn skulle det jo være enklere for menn..

Anonymous poster hash: 16aad...c14

Skrevet

Hæ? Er det ikke omvendt, altså flere menn enn kvinner på nettdating? Men vi vet jo alle at mange bruker nettdating-steder som selvtillitsboost. Så mange kvinneprofiler kan man ikke ta seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg kjenner mange damer som heller aldri møter menn - meg selv inkludert. Synd at det skal være sånn..

Anonymous poster hash: 6d49e...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...