Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tips til en god en??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Too Faced Lip Injection :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange stakkars forøksdyr som har måtte lide for å utvikle noe som skal "plumpe" leppene våre :(

Anonymous poster hash: 99c29...c34
  • Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Etter hva jeg har lest på nettet er det noen som utmerker seg, og det er:

City Lips

Lip Fusion

Jeg har prøvd too faced (begge varientene) og lip venom, og som mange andre på nettet sier så stemmer det at det for det meste bare gjør leppene rødere og gjør de mer markerte, men for meg som allerede har røde lepper var det skuffende. Lip fusion er noe dyr, men city lips har en helt ok pris, men er vanskelig å få tak i. Vet at mange liker too faced sine, men for meg var effekten ganske blæh. Også gjør den veldig vondt i forhold til effekten den gir! Auch.

Det som er litt synd med lip plumpere er at leppene faktisk blir immun mot den irritable effekten den gir på huden etter en stund, så man kan ikke bruke den over lengre tid, da må man ta en pause for at leppene skal bli sensitive ovenfor "tinglingen" som oppstår.

Gjest iGirl
Skrevet

evt kutt en chili på langs, ta ut 3-4 frø og trykk de ned i favorittglossen din. :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

evt kutt en chili på langs, ta ut 3-4 frø og trykk de ned i favorittglossen din. :)

Peppermynteolje, cayenne og kanelolje (?) blir også mye brukt i lip plumpere, å lage sin egen kan absolutt funke!

Skrevet

Smashbox sin funker bra, men jeg liker ikke at det svir :P Pleier å bruke disse fra Chanel, og leppene blir faktisk større, eller det ser i det minste sånn ut :)

Gjest Peanut
Skrevet

En del lip plumpere svir rett etter påføring og dette er et signal om at noe er ikke er som det bør være. Selv om det ikke vises med en gang, kan bruk av denne typen lip plumpere i det lange løp gjøre til at aldringsprosessen går fortere og du kan risikere å få kronisk tørre og tynnere lepper. >_<

Jeg har brukt Too Faced Lip Injection og Lip Venom og jeg merket bare sviing, ingen plumping. Og veldig tørre lepper etter en liten stund. >_<

Skrevet

Liker the balm sine.

Skrevet

Liker the balm sine.

Enig, TheBalm og Fusion Beauty sine er begge veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...