Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har møtt en helt utrolig gutt på internett, har ikke møtt han enda. Men snakka masse og sett bilder og vi er utrolig like, nesten skummelt. Aldri møtt noen jeg er så identisk med før.

Men problemet er at han bor langt unna.

Hva er best å gjøre? Møte han eller bare unngå å møte han siden vi bor så langt unna hverandre?

Vi er så like, så vil møte han, men vet ikke helt pga avstanden :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok ikke noe vi her på KG kan bestemme for deg, hvis alle sier nei, vil du da la være å dra? Du må nok bruke ditt eget hjerte (og litt fornuft også da). Etter min mening er det bare å ta sjansen, hvis alt føles riktig burde du ikke la noe så ubetydelig som avstand stoppe dere. :)

Jeg traff forøvrig min store kjærlighet på nett. Jeg er fra Nord-Norge og han fra vestlandet, men vi ble kjent da jeg studerte i England. Nå bor vi sammen i Oslo og kunne ikke hatt det bedre. Noen ganger må man bare ta en sjanse, det kan være det beste som har hendt deg. :-)

Skrevet

Jeg synes du skal ta sjansen. Det gjorde jeg og vi er gift nå :) (og avstanden var meeeeeget stor ja).

Det verste som kan skje er vel at dere ikke passer sammen i Real Life, og det er verre å angre for noe man ikke har gjort enn noe man har gjort.

Skrevet

Helt enig med Arkana, dette er noe du må bestemme selv. men hvis du er veldig nysgjerrig på ham så har du jo egentlig ingenting å tape på et møte med han. er ikke kjemien den samme i rl så har du i alle fall gitt det en sjanse :)

Skrevet

Jeg valgte å dra - har aldri angret på det :blunke:

Følg hjertet ditt, du :D

Skrevet

Hiver meg på her og sier som de andre, følg hjertet ditt.

Skal selv helt til USA (for andre gang :tunge1: ) i Juli for å møte noen jeg aldri har møtt før. :D

Skrevet

Jeg traff jenten min via Nettet. Hun bodde på Østlandet og jeg i Trondheim. Hun er det beste som har skjedd meg og nå har vi bodd sammen i snart 3 år her i Trondheim. Om en måneds tid så flytter vi sammen til Oslo der vi har kjøpt en leilighet som holde på å bli bygget. Er veldig glad for at hun tok turen for å treffe meg den gangen.

Så føler du noe for han, så reis. Er du usikker på hva du føler, så prat mer med han og finn ut mer om han. Avstand er et problem, men ikke på langt nær et problem som ikke kan overvinnes.

Skrevet

Jeg traff mannen min på internett. Han bodde langt unna. Da jeg reiste for å møte ham, bestilte jeg hotell. Jeg ville ikke bo hos ham før jeg så at vi passet sammen i virkeligheten også. Hadde vært temmelig kjipt å måtte være hos ham en hel helg dersom det ikke funket.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg traff Bjørnemannen på nettet for sju år siden. Det var en del avstand involvert, ja, men jeg angrer overhodet ikke på at jeg bestemte meg for å møte ham ansikt til ansikt :)

Skrevet

Vi traff hverandre på nett, og nå, 4 år etter er vi fortsatt sammen og samboere. Du kan jo møte ham i nærheten av folk, slik at det ikke er så "skummelt"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...