AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Naboen kjører vaskemaskinen hver kveld og hele sengen min rister. Det rister faktisk når jeg sitter på do. Alt av glass klirrer og bilder på veggene har falt ned. Det har vært slik i årevis og jeg har nevnt det for ham før at han kanskje skulle kjøpt slike gimmiknotter til å ha under, men det har ikke blitt bedre. Jeg vet at de andre naboene også har tatt det opp med ham. Jeg ønsker ikke å være en dårlig nabo, men jeg er så lei av det bråket og den ristingen. Kan jeg ringe ned midt i sentrifugeringen og be ham dra den ut fra veggen eller noe? Tror dere han lettere vil ta poenget da? Eventuelle andre tips?Anonymous poster hash: 48645...07f
Gjest Inggolf Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Du overdriver ikke litt vel? Det er vel bare å spørre naboen det..Men jeg tviler på at det er barebare å flytte på den, det er jo ikke så vanlig å ha vanntilførsel/vannkran til vaskemaskin så mange steder i en leilighet.. Du kan heller spørre om de skal slutte å vaske klær så klokka-sent på kvelden. Endret 11. mars 2014 av Noz
Dricka Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Kan du ikke be han inn til deg en kveld du hører han har satt på vaskemaskinen? Be han inn på kaffe også nevner du forsiktig; hører du den lyden? Det er vaskemaskinen din Le de bort litt og si at du blir litt plaget av det. 1
Luckiness Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Kjøp gummiknotter, ring på døren til naboen og be ham feste de under vaskemaskinen.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Nei, jeg overdriver faktisk ikke. Jeg mener ikke å flytte den til et annet rom, men noen millimeter. Han har faktisk vært innom en gang mens maskinen hans gikk og da nevnte jeg det, men han sa ikke noe og det kom ingen endring i etterkant. Jeg vurderer sterkt å kjøpe gummiknotter, men jeg er så redd for å være en fæl nabo. Hva aynes dere er minst frekt; å kjøpe knotter eller å ringe ned midt under sentrifugeringen og klage? Anonymous poster hash: 48645...07f
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Du bør absolutt be ham vatre den opp. Det er ikke bra for maskinen hans å stå ute av vater når den sentrifugerer.... han får fort en aldri så liten ubalanse på akslingen, eller lagre som går heden alt for tidlig. Om han ikke skjønner at det du ber ham om vil gjøre at han sparer lommeboken sin.... ja da har han er solid utfordring. Dempepad's under føttene på maskinen skåner gulvet, så står den på flis så anbefales det også ja, men det vil ikke sørge for at maskinen står i vater. Endret 11. mars 2014 av Lille-pus
Gjest Inggolf Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Nei, jeg overdriver faktisk ikke. Jeg mener ikke å flytte den til et annet rom, men noen millimeter. Han har faktisk vært innom en gang mens maskinen hans gikk og da nevnte jeg det, men han sa ikke noe og det kom ingen endring i etterkant. Jeg vurderer sterkt å kjøpe gummiknotter, men jeg er så redd for å være en fæl nabo. Hva aynes dere er minst frekt; å kjøpe knotter eller å ringe ned midt under sentrifugeringen og klage?Anonymous poster hash: 48645...07f Fæl nabo? Jeg skjønner ikke hvordan du kan bli en fæl nabo ved å fortelle han på en ordentlig måte hvordan ståa faktisk er. Er det noen som er fæle så er det jo han ettersom flere av naboene faktisk blir plaget og han ikke gjør noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå