Gå til innhold

Tror jeg har gjort en eks sur..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en sms til en eks med spørsmål om en annen gutt. Jeg er litt nysgjerrig. Og eksen har ikke svart meg..

Tror dere han er sur på meg? :fnise:

Anonymous poster hash: e4533...d18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, regner med at det var det som var målet ditt også. :P

Gjest TheRighteous
Skrevet

Vel, hvordan hadde du følt det om det var motsatt? Jeg tror han ble sur/lei seg ja!

Skrevet

Hvorfor i all verden gjorde du det?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei altså, det er mange år siden vi var sammen. 8 år tror jeg? Som sagt var jeg nysgjerrig, og min eks er av den typen som alltid får med seg ting. Jeg har spurt han om andre ting uten at han ble sur da :)

:fnise:

Skrevet

Er de to gode venner eller noe sånt?

Skrevet

Nei altså, det er mange år siden vi var sammen. 8 år tror jeg? Som sagt var jeg nysgjerrig, og min eks er av den typen som alltid får med seg ting. Jeg har spurt han om andre ting uten at han ble sur da :)

:fnise:

Jeg tror du gjorde dette for å se om han fortsatt har føleler for deg jeg. Men uansett hvorfor du gjorde det så synes jeg det var unødvendig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gidder sikkert bare ikke svare.

Anonymous poster hash: 67ac7...bd5
AnonymBruker
Skrevet

Er de to gode venner eller noe sånt?

Nei, tror ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du gjorde dette for å se om han fortsatt har føleler for deg jeg. Men uansett hvorfor du gjorde det så synes jeg det var unødvendig.

Du tar helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Han gidder sikkert bare ikke svare.

Anonymous poster hash: 67ac7...bd5

Det kan være det kanskje :)

Skrevet

Du tar helt feil.

Pleier du ofte å lage litt drama i livet ditt når du kjeder deg eller trenger bekreftelse??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig himlet han med øynene, tenkte på hvilken taper du er og hvor glad han er for at han ikke er sammen med deg lenger, før han slettet nummeret og gikk videre i livet med en flott dame som ikke oppsøker drama og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: f2b67...87f
  • Liker 3
Skrevet

Sendte en sms til en eks med spørsmål om en annen gutt. Jeg er litt nysgjerrig. Og eksen har ikke svart meg..

Tror dere han er sur på meg? :fnise:

Jeg hadde stusset veldig om en eks fra åtte år tilbake plutselig hadde sendt meg melding med spørsmål om en eller annen jente. Hadde tenkt at det vitnet om manglende sosiale antenner, selv om det var lenge siden vi var sammen.

Men hvis dere er venner fremdeles, og snakker om løst og fast til vanlig, så er det ikke like rart. Selv om jo... det er fortsatt litt rart.

Jeg hadde neppe blitt sur på han, det er jeg som har dumpet eksene mine så. Whatever. Men jeg hadde tenkt at han kanskje skulle teste reaksjonen fra min side, om jeg evt. fortsatt følte noe kanskje. Barnslig og litt patetisk. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier du ofte å lage litt drama i livet ditt når du kjeder deg eller trenger bekreftelse??

Nei. Men det gjør du.

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig himlet han med øynene, tenkte på hvilken taper du er og hvor glad han er for at han ikke er sammen med deg lenger, før han slettet nummeret og gikk videre i livet med en flott dame som ikke oppsøker drama og oppmerksomhet.

Altså, jeg er ikke interessert i han. Kun han som jeg spurte han om.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg er ikke interessert i han. Kun han som jeg spurte han om.

Det jeg sa blir ikke mindre relevant. Er fortsatt en taper så søker drama og oppmerksomhet. Skjerp deg menneske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg sa blir ikke mindre relevant. Er fortsatt en taper så søker drama og oppmerksomhet. Skjerp deg menneske.

Ta deg en bolle takk! Han er den eneste jeg vet om som jeg kunne spørre. Og forresten, så har jeg fått et veldig flott svar tilbake. Ingen drama i sikte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...